Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #1 Skrevet 7. juli 2009 Jeg vet det er vanlig med lett feber 1-2 uker etter at de har tatt vaksinen. Men min datter fikk høy feber 6 dager etter og i dag er 3. dag med over 39 i feber. Så nå begynner jeg å lure om det kan være noe annet enn reaksjon på vaksinen.... Noen andre som har hatt barn med langvarig høy feber etter vaksinen??? Takknemlig for svar!
Ranveig R Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Viss andre lurer på dette så er det vanleg med feber i fleire dagar etter mmr-vaksina. Guten vår fekk feber 5 dagar etter vaksina, og feberen varte i fire døgn.
*LilleTroll + spira Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Åh... godt å vite, så vi kan "planlegge" litt i forkant. Lillemor har reagert veldig på alle vaksinene, og tror neppe vi slipper særlig billigere unna på MMR.. Det er altså vanlig å få feber først noen dager etter selve vaksinen? Frøkna her i hus har fått feber samme kveld på de andre vaksinene (ligger og vipper mellom 40-40,5) og blir heeeeelt slått ut.
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Snuppa hadde også høy feber i mange dager etter mmr vaksina. Men formen var ganske god, hun virket ikke syk.
Mamma til gullgutt Skrevet 8. juli 2009 #6 Skrevet 8. juli 2009 Dette var greit å vite! Her har vi tatt MMR i dag, og jeg visste ingenting om de (evt) sene bivirkningene. Tidligere har vaksinering stort sett gått greit hos oss, lillegutt har bare vært noe mere trøtt og kosete enn vanlig. Nå vet jeg ihvertfall at det ikke er noe galt hvis det kommer en reaksjon først om noen dager. Takk!
Hanne Pannekake Skrevet 8. juli 2009 #7 Skrevet 8. juli 2009 Man kan jo være heldig å slippe unna også.. Noe vi ikke gjorde; Vasla var sur og fikk feber 9 dager etter. Hun hadde feber og var dårlig i 3 dager og så fikk hun røde flekker over hele kroppen som varte i 4 dager. Sammenlagt var hun sur i en uke...sukk.
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #8 Skrevet 8. juli 2009 Kjempeflott at så mange svarte på dette. Var nemlig ikke det legen sa til meg. Hun kunne ikke forstå hvorfor datteren min hadde så høy feber, og trodde ikke det kom av vaksinen. Nå har datteren min hatt over 39 i feber 5 dager. Håper veldig hun er bra imorn ja.... Men godt å se at det er flere som har opplevd dette! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå