Anniq 83 ♥Samuel 31.03.10♥ Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Da har jeg kommet meg ikke her. Lest sider opp å sider ned her inne. Så fantastisk spennende, Er ikke sikker på om jeg har en spire i magen enda, men håper det ikke blir s lenge til. Hadde EL for 5 dager siden å jeg allerede merker trykk og litt smerter nede i undermagen. (men det er vel bare innbilling) Først høyre side så venstre side å nå merker jeg noe når jeg ligger helt i ro eller sitter stille. Dette er vårt første forsøk å håper det blir snart om ikke akkurat denne månenden. Gifter oss i slutten av august også så det er vel ikke noe stress heller. Ville bare gi fra meg noen ord her inne å ønske alle som prøve masse lykke.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Takk i like måte Det e ei spennende, frustrerende, irriterende, berusende periode dåkker går i møte Håpe dåkker sleppe å vente altfor lenge på ei spire i magen!!! Sjøl begynne eg å bli gammel traver her snart føler eg.. Hehe...bare hengt her i 8 mndr da men.... tullete syklus så tia går seeeeiiint av og te. Spennende med bryllup snart og Gratulerer! Satse på den perfekte bryllupspresang da
Dotten Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Velkommen inn hit Vi får håpe som du skriver at du slipper å henge her inne så lenge, men kan komme deg videre til 1. tri. Jeg har hengt her inne fryktelig lenge nå, men jeg har ikke gitt meg riktig enda. Har heldigvis ei snuppe på snart 4 år, så riktig desperat har jeg ikke blitt Masse lykke til med prøving, bryllup osv. Kos dere i tiden som kommer
Musemor med tre søte små Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Hei og velkommen inn til oss, her er det mange hyggelige jenter. Håper ditt opphold blir kort. Lykke til med babylagingen og bryllupet ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå