meg & to små vampyrer Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 4 ganger nå i dag.. uvanlig for meg som gravid. som gravid har jeg nemlig hatt den berømte trege fordøyelsen. ' Oi, nå ble jeg litt engstelig og kom på at jeg gruer meg litt til fødsel igjen... uff. Men kan bare være tilfeldig også...
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 he he, skulle vært på føden for lenge siden jeg da! ;-) Har LITT vondt der bak kan du si..
Lykke X 4 Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Kanskje det er fullmånen som begynner å virke Ikke grue seg Glede seg! Det er jo dette vi lengter etter (fødselssmerten;)).
meg & to små vampyrer Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2009 Jo, men har du gått sånn lenge nå på slutten, vaskedama? ja, er nok tilfeldig. Tolker alt jeg nå vet du. He he:)
meg & to små vampyrer Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2009 Ja, akkurat, er jo SMERTEN jeg gleder meg til;) he he:) Ikke fraværet av ubehag etterpå nei. he he:)
Lykke X 4 Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Haha, ja Når begge mine fødsler har startet har jeg hoppet opp av glede når jeg kjente de første riene....men fant raskt ut at det ikke var så morsomt allikevel Jeg lengter nå etter å føle den første rien, når jeg innser at det er noe annet enn murringene og kynnerne jeg har gått med så lenge nå. Men egentlig så lengter jeg jo etter øyeblikket når fødselen og smerten er over. Skal til akupunktur i morgen, og håper akupunktøren kan sette noen slemme rie-nåler På nettdoktor.no står følgende om tegn på nærstående fødsel: "Når fødselen nærmer seg, vil hormonforandringene i kroppen gjøre at en ofte får løs avføring, og gjerne føler seg kvalm.". Da kan jeg klamre meg til at idag har jeg vært kvalm i allefall Lykke til!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 har vært litt sånn av og på med dogåing faktisk fra 30 uke, og så gir det seg igjen.. Nå har det ihvertfall normalisert seg hos meg etter en uke med hyppig dogåing. Har litt svake mens smerter og nedpress, kynnere også siste ukene. Ser foreløbig ikke ut som om det skjer noe, men håper jo egentlig ikke at det skjer noe før om litt over en uke!
meg & to små vampyrer Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2009 Ja, du har vært veldig kvalm i dag? Hehe, lenge leve håpet sier jeg:) Jeg tror egentlig ikke på det fullmånegreiene da. Men men, fødsel er jo uansett fint å få overstått...
meg & to små vampyrer Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2009 vaskedama: såpass ja. Jeg har vært mitt gravide, forstoppede selv helt til nå jeg da...
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. juli 2009 #10 Skrevet 6. juli 2009 gleder meg ihvertfall til å kunne puste skikkelig, sitte som jeg vil uten å bli tvunget opp i stram givakt pga baby som står som en soldat inni der + slippe å tisse hvert 45. minutt!
meg & to små vampyrer Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 6. juli 2009 He he, jeg er nede i 15.minutter mellom tisseøktene til tider... tragisk..
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. juli 2009 #12 Skrevet 6. juli 2009 jepp, kjekt å tisse en teskje hver gang man er på do.. :-(
meg & to små vampyrer Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 6. juli 2009 He he, ja, det syns jeg også. med alt det slitet jeg har for å komme meg ut på do, så syns jeg det burde være mer. Hmpf. Og å gå tur er ikke noe gøy når jeg hele tida må se etter domuligheter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå