Gå til innhold

Nå tar jeg sommerferie fra BIM...

Anbefalte innlegg

Skrevet

god kveld jenter:)

jeg ville bare ønske dere lykke til og riktig god sommer:)

jeg tar ferie nå og vi skal reise litt til og fra, så derfor har jeg ikke muligheten til å være like aktiv her inne som jeg har vært til nå...

jeg vil selfølgelig titte innom nå og da når jeg har tid, men tenkte det var greit og si ifra til dere og samtidig ønske dere god sommer:)

så får jeg vel si at jeg håper og treffe dere alle på 1 tri i august hehe:)

GOD SOMMER!!!

Gode sommerklemmer til dere alle, dere er en riktig god gjeng og en flott støtte <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tingeling:)

Ønsker deg en fantastisk ¨sommer:) Så møtes vi her inne igjen om noen uker. Kos deg og slapp av med din kjære og venner og familie:)

Sommerklem

Skrevet

Takk og det samme til deg:)

så ett innlegg fra deg at tanta hadde kommet til deg også...bra du tok det så greit da:) og nå er vi ikke så langt fra hverandre i syklus, så kanskje vi vandrer over hånd i hånd til 1 tri i begynnelsen av august:)

klem klem

Skrevet

Den tanken fikk meg til og smile her jeg sitter:) Og det håper virkelig jeg også at vi skal få til, både du og jeg og flere her inne:)

Tror jeg synes det er veldig greit med en TR etter en MA. tenker at det må få "gro" litt der inne, selv om jeg har lest om de som går rett fra MA til graviditet og det har gått bra. Men jeg hadde en TR etter dødfødselen også, og da ble jeg jo gravid etter neste EL.

Som sagt, koz deg og slapp godt av, vi snakkes:)

Skrevet

God sommer til deg!!!

Satse på knallnyheter når du komme tilbake! :D

Kose deg masse masse!!

Ska prøve litt for deg og så lenge, eg :P

Skrevet

Takk for det og ha en fantastisk sommer du også :)

Kos dere masse..... og så kanskje du kommer lykkelig tilbake fra ferie enten på den ene eller andre måten :)

God tur!

Skrevet

Riktig god sommer til deg også!!!

Kanskje vi alle skulle tatt oss en tur til dette berømte badevannet ett sted i syden som skal være så fruktbar for barnløse kvinner?? Den ene kjendisen etter den andre blir jo gravid etter å ha badet der jo - det vil jeg òg, hehe =)

Uansett, i august tømmer vi Bli Gravid forumet og så skaper vi kaos på 1 tri alle sammen - tenk deg ett helt tomt Bli Gravid forum, hehe - det skulle jeg likt å se =)

God sommer!!!!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...