Carasnella Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Kan du spå meg værsåsnill? Ser ikke noe lys i bligravid-tunnellen:( Vil så gjerne ha et søsken til datteren min! Jeg er født i juni 78 og han i oktober 84. Tusen hjertelig på forhånd takk om du gidder:)
mispire Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Hei. Du vil garantert få flere barn. Ser graviditet rundt november. En liten gutt:) Svangerskapet vil gå helt fint
Carasnella Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 Åh, nå ble jeg helt blank i øynene her! *blunke blunke* Så graviditet rundt november, betyr at jeg kommer til å bli gravid rundt da? Tuuuuuuuusen tusen takk!
mispire Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Føler d iallefall ikke skjer før november. Du vil nok oppdage "graviditeten" raskt når du først blir gravid. Prøv å slapp av og nyt all tid med datteren din. Hun må snart dele. Men hun kommer til å være ekseplarisk når babyen kommer.
Carasnella Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2009 Hjertelig takk:) Da er ikke alt håp ute:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå