1 engel,1 i magen og 2 på jord Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 har vært innom føden i dag pga, mye nedpress, og svake rier. hadde da 2 cm åpning ble sent hjem, riene har økt på i hele kveld, så nå venter jeg bare på at de skal bli helt regelmessige.... er litt stresset, vil og vil ikke føde.. er fullført 35 uker i morgen..
Lykke X 4 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Det pleier som regel å gå så fint med de som er født i uke 35, litt trøtte er de gjerne. Men det går seg som regel til Masse lykke til med fødsel. Går nok så bra!
1 engel,1 i magen og 2 på jord Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 takk takk. er fornøyd med at jeg har kommet til uke 35, har hatt nedpress siden jeg var 29 uker. jeg har 2 barn fra før, det ene er født i uke 35 (35,3) og det andre i uke 36 (36,4), så jeg har hele tiden trodd at jeg kom til å føde for tidlig..
Lykke X 4 Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Ja, det er jo gjerne sånn at man gjerne kan føde for tidlig når man først har født prematurt. Og da har du jo masse erfaring med hva det vil si å være mamma til en prematur. Noe som jo er en kjempe fordel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå