Gå til innhold

Abort eller beholde barnet? (samme innlegg på "Beholde barnet".)

39årgravid

Anbefalte innlegg

Uten at det var planlagt har jeg nå oppdaget at jeg er gravid med min til og fra kjæreste. Han er 40 og har ikke barn fra før. Jeg har to barn fra før, og jeg kan ikke se for meg oss alle leve sammen som en familie pga han har et rusproblem. Jeg er en ressurssterk kvinne og har en god jobb jeg trives i. Barna mine er 8 og 10 år. Det er enda ikke for sent å velge abort. Et barn er jo en velsignelse, men jeg må tenke litt på det å få et barn helt på egenhånd. (Far vil ikke være i stand til å være alene med barnet). Jeg har ingen familie som kan stille opp som barnevakt - hvilket betyr jeg vil måtte ofre det meste av voksen-sosialt liv. Jeg vet ikke helt hva dere kan hjelpe meg med, men jeg setter pris på tilbakemeldinger og vil gjerne høre om andre har liknende erfaringer selv eller fra andre. Tusen takk.

Fortsetter under...

Hei! :)

Jeg har ikke noen råd eller noe slikt til deg, for jeg har ikke barn eller vært gravid før, så det er et litt dårlig grunnlag for å sette meg inn i hvordan du har det.

Jeg ville bare ønske deg lykke til med valget og håper at du kommer frem til det som vil være det beste for deg. Kanskje du kan ta kontakt med Amathea (www.amathea.no)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...