Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!Vi har fått beskjed om at det blir icsi,skal til uttak i uke 33..men gruer meg veldi...kan noen fortelle meg steg for steg kå som skjer og om det er vondt,hørte nettopp at de setter sprøyter der nere,må innrømme at eg er VELDI nervøs for dette...=)

Skrevet

Hei

Selvfølgelig er det lov å være nervøs for noe nytt!

Har du fått medisinprogrammet ditt?

Alt som skjer med deg er forresten det samme som om du skulle hatt vanig ivf.

Skrevet

Hei!

Jeg var livredd spøytene i førsten...har sprøyteskrekk. Men tro d eller ei; det går nå så d suser. Kjenner nesten ingenting.Fikk mannen min til å stikke de første gangene. Det vil j anbefale deg.

Skal du gå på spray først?

Masse lykke til! Spennende tid fremover :-) Og r d noe - så er vi her vettu.

Klem

Skrevet

Hei begge to=)Ja eg he begynt på spray begynte 2 juli og skal holde på til den 30,da skal eg på ultralyd for eg hadde ein eggløysningsyste sist eg hadde ultralyd,ska sjå om den er vekke.Vist den e vekke sko eg begynne på spray 30 eller 31 juli,håper den er vekke=)Er så ufatteli at vi er igang på medisiner føler eg har ventet i evigheter å plutsli er vi igang=)

Skrevet

hei ruli!!

Jeg har hadde også icsi denne gangen.. Har hatt en avbrutt ivf tidligere..

så jeg har hatt egguttak to ganger... Antar det er egguttaket du sikter til når du nevner sprøyter der nede...

Ja du får bedøvelse sprøyte der nede, personlig kjente jeg ikke noe særlig til det. du får godt med medisiner i forkant( morfin og kvalmestillende fikk jeg)

Hvor i landet holder du til? jeg holder til i haugesund sykehus, og kan kun svare hvordan de gjør det.. men tror prosedyren er ganske lik rundt om kring! Sykepleierene og legene i haugesund er hvertfall helt TOPP!!!

Lykke til!

Skrevet

Hei babysoon=)Eg holder til i vest agder nermere bestemt kvinesdal.Vi er til behandling på rikshospitalet.Ja det var akkuratt det eg siktet til=)ok så vi er i ein liten rus når de gjør inngrepet,hvordan gjikk det me deg,er du gravid=)??

Skrevet

Jeg fikk litt vondt av den sprøyta, men ikke av selve uttaket...det gikk så fort...ingenting å grue seg til!

Lykke til!

Skrevet

hei ruli...

Jeg ble nok desverre ikke gravid på dette forsøket.. mensen kom på rugedag 13...

Men jeg skal ringe inn i august å få sett inn ett fryse-egg i naturlig syklus!!! det gleder jeg meg til, da slipper jeg alt medisin styr, og hormoner som løper løpsk... (selv om jeg ikke ha merket så veldig mye til det, så tar det litt på...)

Jeg håper den sitter i august ;)

Håper den sitter for deg og!!

jeg skal følge med jeg ;)

tvi tvi

Skrevet

babysoon? Det er bra,godt å ha noen å snakke me om dette temaet,er ingen av mine venninner som har peiling..Ja eg håper vi alle slitere får spira til å sitte i august=)

Skrevet

Det er forskjell fra klinikk til klinikk hvordan smertelindringen er ved egguttak. Jeg holder til ved Riksen, og der får du smertestillende og beroligende (tror jeg) inn i armen. Det er ikke noe sprøyte "der nede". Men, de tar jo ut eggene ved hjelp av en sprøyte gjennom skjedeveggen. Det er ikke så ille som det høres ut. Du har hele tiden en sykepleier som kun har til oppgave å forsyne deg med smertestillende, og hun gir deg mer dersom du får vondt. Jeg gruet meg veldig, men jeg synes ikke det var noe ille i det hele tatt. Du kan bli litt øm etterpå, men det er ingenting. Sykepleierne ved Riksen er forresten helt supre, og du blir godt tatt vare på hvis du sier at du er nervøs. Lykke til! :-)

Skrevet

Hei Kick80. Tusen takk for at Du svarte,du e jo på samme sykehus så du veit jo kossen det er der=)føler 50 kg har blitt tatt av skuldrene mine=)Nå gruer eg meg ikkje lengre...Bare gleder meg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...