Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Noen som kan hjelpe meg å finne billige flybilletter fra Værnes til London i November? Ønsker en langhelg, og den nest siste helga i Nov 09. (Altså inkl. den 21.11) Er litt dårlig på slike søk selv. Har funnet på norwegian, men synes det var litt tidlig hjemreise å søndagen. Og vil ikke være for lenge borte fra mini. Blir meg og mannen. Vi kan ta noen dager fri
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Tror nok norwegian blir det billigste når en skal reise fra trondheim....har søk på mange andre selskap og søkemotorer som sjekker opp mot hverandre, men er nok de som er rimeligst.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 For 140 kr (35 kr pr person pr tur) får du billetter t/r Sandefjord-London med ryanair.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Ønsker egentlig kortest mulig reisetid, da jeg egentlig ikke vil være for lenge borte fra mini Altså 3-4 netter maks. Men alle forslag er i utg.pkt int. Skal sjekke finn.no
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Tok et Finn-søk for deg, HI! Billigste priis jeg fikk opp her (utreise 20.11. kl 1225, ankomst 1625, hjemreise 22.11. kl 0955, ankomst 1645) var 5658 kr. Sjekket via reisebyråsystemet vi arbeider på. Ved å bruke Ryanair fra Sandefjord 20.11.05 kl 1355, ankomst 1450, og hjemreise 22.11. kl 1335, ankomst kl 1450, med nattog Trondhjem-Oslo 19.11 - 20.11 og Oslo - Trondhjem 22.11.- 23.11, samt tilleggsbillett for Oslo-Torp t/r får jeg en pris på 4 112 (tog kr 2 898, fly kr 1 214). Da har jeg regnet "vanlig lavprisbillett" på toget, legg på 400 kr for "dyr lavprisbillett". (NSBs system er foreløpig sperret for konkrete bestillinger etter 4 oktober), og da har jeg med egen sovekupe for dere to på begge nattog. Etter gjeldende ruteplaner ville dette gitt ankomst Torp 20.11, kl 0935, og avgang Torp 22.11. kl 2035, altså helt OK marginer. Det er ingen grunn til å tro at togtidene blir endret med mer enn noen minutter +/- fra 5. oktober. Vil absolutt tro at å bruke Ryanair fra Torp/Sandefjord og nattog Trondheim-Torp er løsningen for dere om dere vil ha billigst mulig billett. Togbilletter kan du bestille på www.nsb.no når dette blir åpnet, flybilletter med Ryanair på www.ryanair.com (vil tro du da får opp samme prisene som meg for Ryanair, men siden jeg sjekker via reisebyråsystem kan jeg jo ikke garantere det, du må sjekke selv).
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #9 Skrevet 7. juli 2009 Gå inn på flybilligst.com, Der får du oversikt over alle flyselskap, når det er billigst å fly etc.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 Flybilligst.com er et helt ypperlig verktøy til å velge billigste reisedag om man er fleksibel på dato, men alt har bestemt seg for å bruke flyselskapet ....... på ruta fra ...... til ....... Men flybilligst.com er ikke noe godt verktøy når det gjelder å velge hvilket flyselskap man vil bruke eller hvilken rute man vil fly. For her må du avgjøre nøyaktig hvilken flyplass ruta skal starrte på (Værnes, Gardermoen, Torp, Rygge.....) og hvilken den skal ende på (Heatrow, Stansted, Gatwick.......) når du søker. Og så får du, dato for dato, de billigste direkterutene mellom disse to flyplassene for hvert flyselskap som flyr akkurat denne kombinasjonen (som regel bare ett...). Alle flyselskap er for øvrig heller ikke med i oversikten, men den dekker nok rundt 95 %.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2009 #11 Skrevet 7. juli 2009 Oi Tusen takk for svar dere Da har jeg kommet en bra bit på vei. Tenker på kanskje 3 overnattinger nå, men har forstått litt hvordan jeg kan søke og alternative reiser måter. Takk for god hjelp HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå