Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg fikk en gutt i uke 29 og er nå gravid igjen. Noen som har hatt svangerskapsforgiftning med nr 1, men ikke med nr 2?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk svangerskapsforgiftning med førstemann. Endte med haste ks i uke 28+2. Da jeg ble gravid på nytt, nesten 3 år senere fikk jeg super oppfølging av både jordmor, lege og mange ekstra UL. Hadde vanlig oppfølging frem til uke 20. Etter det ble det oppfølging så og si hver uke, annenhver uke hos jordmor og annenhver uke (motsatt uke) på sykehuset med UL og gynekolog. Ingen tegn til sv.sk.forgiftning. Om noen av verdiene mine, protein i urin eller bl.trykk, hadde gått det minste oppover, fra en kontroll til neste, ble det tatt ekstra bl.prøver av meg. Alt gikk som planlagt og jeg fødte, vanlig fødsel, 2 uker på overtid.

Lykke til:-)

Skrevet

Tusen takk for svar :) Det var betryggende å høre. Livredd for å få det med nr 2. Fikk vite av legen min at jeg fikk ekstra oppfølging fra uke 20 og har begynt på blodfortynnende. :) Krysser fingrene for at jeg klarer å komme meg over i uke 34 i alle fall... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...