*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Har hatt kontinuerlig kynnere i hele går og i dag. Kan bare ligge ned hele tiden, og det er så ubeskrivelig kjedelig. Ingenting å se på TV. Er så sinnsykt lei i dag. Har vært sykemeldt store deler av svangerskapet og det kjennes nå. Vil bare ha henne ut!!!!!!! Måtte bare få ut litt frustrasjon!
Lykke X 4 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Er også kjempelei Godt å vite at man ikke går rundt alene pg føler det sånn Vi får bare holde ut litt til. Er jo uansett ikke så lenge igjen sett i sammenheng med hvor lenge vi har gått gravide
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 Ja, det er sant! Har 19 dager igjen til termin, så det er jo faktisk ikke så lenge igjen. Men håper jo at disse kynnerne snart setter noe i gang. Hadde det slik sist også. Fikk veldig mye kynnere noen dager før.
♥tosmåtroll♥ Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 off...ikke bare meg som er lei nei! Er i ganske god form iforhold til hvordan jeg har vært før i svangerskapet, men kjeder meg noe helt SINNSYKT!! Går på veggene her hjemme! Prøver å tenke at det er nok glemt når han kommer....men blir deppa av å gå hjemme her alene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå