Gå til innhold

Dere som har hund; Hvilken rase har dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to hunden, en rottweilergutt og en berner sennentispe. Når de har avgått med alderdom som er leeenge til så skal jeg bytte til foxterrier. Men orker ikke flere enn to om gangen.

Skrevet

Storpuddel gutt på 5 år:)

Skrevet

Har en rottweiler gutt jeg også :) Rocco Rottweiler :)

Skrevet

Har to rottweilere. Tispe og hann.

Skrevet

jeg har to mittelspitz tisper

Skrevet

Har en Kinesisk nakenhund og en Bullterrier.

Skrevet

En nydelig MOPS på 3,5 månder :)

Skrevet

Har en hannhund som er blanding av dachs og cocker spaniel.

Skrevet

Åh Lizzie, din heldiggris. Bullen er de nydligste i hele verden. Jeg sitter nærmest på nåler og venter på at parringen hos "min" opdretter skal lykkes.

Må jeg ikke se den?

Skrevet

Jeg har også rottweiler- hann hund på 7 år. Blir enten rottweiler eller engelsk mastiff neste gang vi skal ha hund : )

Skrevet

NØØØØRRRJ! Hvor søt hun er !!! Hvor gammel er hun?

Jeg venter på at parringen skal lykkes på Redbull Royales her i Danmark ja :) Liksom lettere det enn å importere, også kjenner jeg kennelen godt etterhvert så - vet hva man får. :)

www.redbullroyales.dk - der! Se bildene av deres "Leo" hold ferie han er vakker.

Det er ham som skal være far :)

Skrevet

Nå er hun 11 mnd og blitt stor og fin. Er lenge siden jeg har lagt inn bilder av hun på fb. Hun kommer fra en kennel som heter Bullenoia og holder til i Fetsund. Blir spennende med valpen deres da:)

Skrevet

Bullenoia kjenner jeg godt til :) Vi har snakket om Bull i 5 år nå, og Bullenoia var et av alternativene vi hadde sett på men så ble jeg uventet gravid med sønnen vår før det ble til noe, og da han var ett år flyttet vi hit :)

Vi står som nummer 9 i køen, så med mindre det kommer maaaange hvalper eller noen springer fra, kan vi komme til å vente en stund til.

Men det er det verdt :)

Skrevet

Cavalier King Charles Spaniel :D

Hærlig rase! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...