Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er relativt nyinnflytta på Jessheim. Er 30 år, gift og har en gutt på 1,5 år.

Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen i området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, bor ca 30 min unna Jessheim. Er 34 og har jente på 6 mnd. Det kunne vært fint å bli kjent med hverandre og andre. Jeg kan kontaktes på [email protected]

• 2 uker senere...
Skrevet

Bor ikke så langt unna og er stadig på jessheim. Er 29 år og har to jenter. Ei på 2 1/2 år og ei på 6 mnd. Har du en mailadr å treffes på kanskje?

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har akkurat flyttet til Jessheim. Fikk en datter 1. mars i år. Hadde vært hyggelig å blitt kjent med noen her inne :)

Skrevet

Bor ikke langt unna jessheim, fikk en gutt 20.Juli:) Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen:)

Skrevet

hei. jeg er 27 og er nyinnflytta i eidsvoll. fikk en datter 1. mai i år og tar gjerne turen til jessheim for å treffe andre mammaer! hadde vært hyggelig å bli kjent med noen i området!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg flyttet til Jessheim i mai og kjenner ingen her:/

Fikk ei lita frøken 25aug og vil gjerne på treff:)

Skrevet

Jeg har ei jente på 3 mnd og blir gjerne med på treff på Jessheim!

Skrevet

Hei:)

fikk mail fra ei her inne idag om treff på Egon kl.11 8.okt, det står inne på skravleforumet:) JEG VIL GJERNE PÅ BEGGE TREFFENE JEG:) både det 1.okt og det 8.okt:) meget sosialt av meg.... hehehehe!

Skrevet

Ojoj, slenger meg på her! :) Fikk en gutt 29.august, og vi vil gjerne være sosiale. :)

Skrevet

Lillegutt og jeg blir også med! :) Han ble født 18. august. =)

Skrevet

Jeg har også lyst, for kjenner ikke så mange i området her enda.

Håper jeg får det til ;)

Jenta mi er født i august (+har en gutt født nov 07).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...