Gjest Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Sitter her med mensmurringer, nedpress og babyen trykker på blæren min så jeg" tisser" på meg.....det er ømt og jeg kniper og kniper men lekker vått selv om....Var på kontroll i dag og da sa legen at hodet var festet og hun var laaangt nede i bekkenet....kjenner jo det...men skal det være så ubehagelig?? har virkelig problemer med å holde meg..løper på do hele tiden, har mye luft i magen, og mensmurringer som kommer og går....
Mamma_til_isabella Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Sånn har jeg det også.Å det kan være skikkelig vondt.... Men fikk beskjed om at det var modning også....
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Er der jeg også å er IKKE godt kan man si, men håper bare at den lille luringen der inne kan finne veien ut nå snart............. Savne å ligge på maaaaaaaaaaaaaaaaaaagen.....
Artica Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Det er ikke vannavgang du har da? Høres litt rart ut at du skal lekke så mye urin? Og om du har vært på do, og ikke har full blære? Lenge igjen til termin? Jeg har aldri lekket urin selvom babyen har presset på blæren, og hodet har vært festet. Kan selvsagt være individuelt dette.
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Det lukter ingenting av det, så var litt skeptisk selv...skal til jordmor i kveld, skal nevne det for henne da...jeg har 21 dager til termin. så det nærmer seg med stormskritt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå