Mamma_til_isabella Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Jeg er straks 36 uker og lurer på om det er normalt at babyen blir mer "rolig"..... Kjenner hun flere ganger om dagen men bevegelsene er liksom roligere.Glir hit og dit og ikke sånn sirkus som det har vært tidligere.... Erfaringer noen?
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Jeg er i uke 37 +2 og hun min er veldig aktiv....ikke så mye spark pga plassmangel, men hun glir fra side til side og beveger seg MYE! Har mye nedpress og hun liker virkelig å presse på blæren min så jeg ikke klarer å knipe igjen!
Mamma_til_isabella Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 Jeg vil ikke definere min som veldig aktiv.... Hun er blitt mye roligere syntes jeg.... Men jeg kjenner hun jo på de vanlige tidene.Men bevegelsene er som sagt vagere..
Tante Gustava Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Vanlig at bevegelsene endrer seg nå som babyen har det trangere i magen. Mindre spark og mer glidende bevegelser. Så lenge du faktisk kjenner liv tror jeg du ikke skal bekymre deg Og hvis du ikke greier å la være, ta en tur til jordmor for en sjekk. Det er lov å være bekymret
jente 2008 & gutt 2009 Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Har termin om to dager og synes at han er roligere nå enn før. Den siste tiden har det vært "saktere bevegelser" pga plassmangel vil jeg anta (husker at det var sånn med nr 1 også), men nå synes jeg at han beveger seg mye mindre. Er også skikkelig kvalm og uvel.. Har lest at mange sier bebisene blir mer aktive mot slutten, men er det noen som har erfaring med det motsatte? Kjenner han flere ganger om dagen jeg og, men ikke noe sirkus som tidligere her heller...
Mamma_til_isabella Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2009 Jeg er førstegangs så har ingen erfaring om det. Men jeg tenker at så lenge hun beveger på seg er ting bra.Hun må jo ha energien til det.Og det er jo trangt i magen nå...
Beuwi Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Gutten i magen min har også gått over til mer glidende bevegelser i det siste. Magen beveger seg opp og ned og blir skjev til tider, men ikke de ville sparkene som før nei..
ble_mamma_6august 09 Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 jeg leste et sted igår at man skal kunne kjenne minst 5 bevegelser iløpet av 20minutter Jeg har oxo merket at baby er roligere. Og det regner jeg med er fordi hun har snudd seg med hodet ned, og det er trangere i magen.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. juli 2009 #9 Skrevet 6. juli 2009 her har aktivitets nivået økt. Var ikke så aktiv i begynnelsen, men synes at jeg kjenner bevegelser hele tiden jeg nå. Men er ikke så voldsomt med spark, heller disse glidende bevegelsene og at han strekker på seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå