Gå til innhold

Treff Hos naboen onsdag 8.juli kl.20

Anbefalte innlegg

Hei, ser at det har vært lite trafikk her inne i det siste og det skyldes vel ferietid :) Er selv i ferie men hjemme 2-3 dager og tenkte kanskje noen kan ta et treff på kort varsel. La derfor inn et treff og håper noen kan komme! Fint med en liten tilbakemelding så jeg ser om noen andre kommer også :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140342853-treff-hos-naboen-onsdag-8juli-kl20/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

jeg har kjempelyst på treff! ikke vært med på det før da jeg nettop er flyttet hjem til kr sand med samboer. men vi er bortreist fram til lørdag. om treffet blir utsatt til neste uke av noen grunn så er jeg definitivt med da:)

hadde vært trivelig treffe dere!

Så hyggelig! Jeg var selv hjemflytter for 7 år siden da jeg var gravid med eldstemann og ble godt kjent med flere i en bim-gruppe. Nå ser det ikke ut til at noen kan stille på kort varsel så treffet blir nok utsatt :) og da kan jo du og bli med. Hadde et veldig hyggelig treff i juni og blir nok flere også. Når har du termin? Jeg har termin 1.09. så det begynner å nærme seg nå :) og det er med tredje jenta, de to andre er 6,5 og snart 4 år gamle.

Hei.

Jeg har også lyst å treffe flere gravide jenter :-) Men jeg vil gjerne vente til jeg er litt lengere på vei. Er 11 uker i morgen. Føler selv det er litt tidlig ennå.

Men neste gang kan jeg jo kanskje komme :-))

Kanskje det blir treff i august.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...