septbaby09 Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Skal i bryllup 15 august, 1 mnd før termin, og finner ikke noe fint, noen ideer?? Bor i oslo.
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 samme her!!! vi skal i bryllup 8. aug,(termin 2. sept) og trenger også sårt en fin kjole... vurderer å ta meg en tur på DenKuleMage som ligger på Glassmagasinet.. Har du vært der og sett?
Mamma_til_isabella Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Jeg kjøpte en kjempe fin mammakjole på den kule mage på glassmagsinet som jeg har brukt til pent. Der har de veldig mye flotte kjoler også
litenmensøt Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Jeg var i konfirmasjon i mai og kjøpte en flott kjole i vanlig butikk, den satt fint over magen og jeg kan bruke den senere og. Mange kjoler nå som har høyt liv og de er ideelle for stor mage, Syns utvalget er heller dårlig blant mammaklær. jeg kjøpte kjole hos B-Young.
Mamma_til_isabella Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Syntes den kule mage har godt utvalg jeg da men.......! Forresten har Vero Moda en god del flotte kjoler nå som passer gravide mager;)
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Da må jeg nok ta en tur på DenKuleMage;) Skal vel bare bruke den en gang, men vil jo gjerne være fin i bryllup som gravid også Ja, de har jo mange fine kjoler med høyt liv nå, men synes mamma-klær sitter så mye finere.. Iallefall på min kropp.. hehe...
Nangiliama Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har trålt Oslo for fine kjoler! - Var ikek kjempefornøyd med utvalget på den kule mage på glassmagasinet i allefall, men fant en kjempefin kjole (flere faktisk) på Floyd! Litt dyr var den, men som sagt her, så vil jeg så veldig gjerne føle meg vel og fin til tross for at jeg er høygravid i bryllupet:)
chiquetita Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Tips. mamasita har salg nå. Kjekt å spare litt penger på kjole så sent i svangerskapet. Min erfaring med "vanlige" kjoler er at de ikke sitter like fint når en er høygravid, men jeg har ikke sett alle kjolene i hele verden... var selv i bryllup i 23 uke og kjøpte en lang svart en på hm med høyt liv, nå tre uker senere ser den ikke bra ut, går opp foran... At folk plent må gifte seg nåe en er gravid...? forstå det den som kan;)
Simarier Skrevet 6. juli 2009 #9 Skrevet 6. juli 2009 Jeg kan bare anbefale følgende nettsted www.happymum.pl Kjempe mye fine og billige klær (så selv med transport og toll så blir ikke prisen ille). Den er på polsk (de driver og bygger opp engelsk side - muligens på plass nå..), men kontakt de på mail hvis du trenger hjelp til noe. De er veldig hjelpsomme. Jeg er i hvert fall kjempe fornøyd med det jeg kjøpte derfra og vanligvis så pleier netthandel og klær ikke fungere for meg. Men var møkklei dårlig utvalg i norske butikker - hvorfor er det så mye nøytrale farger forresten? - nå som det er sommer og vanlig klesbutikker bugner av fantastiske farger og mønstre..
Får en liten jente i aug:) Skrevet 6. juli 2009 #10 Skrevet 6. juli 2009 hei hei jeg har en kjole jeg kjøpte på ni månder i sandvika ! brukt den en gang på bryllup! alle sa den var kjempe fin! den er enkel sort! du kan jo få kjøpt den a meg! jeg får jo ikke brukt den mere!pga er ikke noen flere selskaper jeg skal i før jeg føder! det er størrelse 38!
septbaby09 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 7. juli 2009 Takk for svar allesammen. Får vel bare ta meg en liten shoppingtur tenker jeg å kikke litt, men syns det er så slitsomt å gå rundt en hel dag he he, jeg som egentlig kan shoppe dagen lang he he... Forresten hvor ligger mamasita?
Gjest Skrevet 7. juli 2009 #12 Skrevet 7. juli 2009 Jeg fant en veldig fin en på Noa noa, de er fine i strl:) Den falt fint så jeg ikke så ut som et vandrende telt.
Nr-3-i-Magen Skrevet 12. juli 2009 #14 Skrevet 12. juli 2009 Jeg syns de har mye fint på Svangerskapet - der er det heller ikke så dyrt alt sammen. Har ikke sett spesifikt etter finkjoler da, men vet at de har. Den kule mage syns jeg både er dyre og har dårlig utvalg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå