Gå til innhold

Så kom TR i dag, og egentlig er det greit:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit fordi jeg da har riktige datoer å gå ut fra fremover i neste pp. Greit for at kroppen har fått litt tid og komme seg på etter MA 27/5. Greit for at jeg venter på mer utredning på Riksen. Greit for at jeg kan ta meg et glass vin i ferien, og greit for at vi kanskje da kan få et april barn. Da har jeg selv bursdag og våren er deilig:)

.......men når det er sagt, så hadde det også vært greit om TR hadde holdt seg borte og det hadde kanskje blitt et mars barn:)

Men jeg ble ikke veldig deppet da den kom, ikke sint, men litt skuffet:)

Ønsker oss alle lykke til videre utover sommeren:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår ka du meine...akkurat sommeren så føles det ikkje som noe "krise" å få mensen syns eg...e veldig glad i utepils og vin te maten eg..på sommeren..! Så bare vente på tanta mi nå så eg kan el-teste litt igjen! (misforstå meg rett...bare leite ette det som e positivt med å ikkje få te å bli gravid heilt ennå!)

Og du har jo litt å ta deg te og da ser eg :)

Men uansett. Masse lykke te framover med alt som står på! Kosa deg med vinen din du :D Så hardt som me "jobbe" så fortjene me det...høhø..

Skrevet

Ja det er jo rett e100% jobb vi gjør 24/7, for det opptar jo tanken våre ganske så mye:)

Tok en Smirnoff Ice i kveld jeg....hehe

Skrevet

...trodde tr kom nå...meeen..neiiida..va bare litt uggen i magen visst..hehe.. Men den komme snart kjenne eg. verking i mage/rygg, tappen blitt hard så nå e det any time now! Spes tegn dagen før e nemlig uggen mage...blir skikkelig "typisk" hver måned..hehe. Greit med litt forvarsel!

Så! Blir nok vin te rekene i helga ja :D

Skrevet

Så flott at du klarer se noe positivt i det selv om du også er skuffet! Jeg kjenner igjen følelsen. Jeg er fortsatt ikke blitt gravid etter min MA og det er en nedtur hver gang TR kommer, men så stiger håpet rundt eggløsning osv osv. Jeg håper du får en fin sommer og kost deg masse og vips så kanskje er en liten spire der igjen. Stor klem

Skrevet

Hei Tirilgirl! Jeg er innom på et kjapt sommerbesøk, lovde jo meg selv at jeg ikke skulle gjøre det, men måtte sjekke hvordan det går med alle også da!

Har IKKM i morra, har vanvittig ømme bryster og masse luft i magen, men godskriver det pergo.

Har ingen gravidtest, men bare MÅTTE prøve en slik EL stav, og den var det bare en skyggestrek på, altså negativ.

Og i følge innlegg her inne så er jo disse EL stavene like pålitelige som en vanlig gravidtest, så da kommer nok TR i morra.

Aldri visst at man kan bruke EL test i stedet for gravidtest, men man lærer stadig noe nytt.

Jeg syns også det er greit om TR kommer..faktisk..vi står klare til å kjøpe nytt hus, ferien starter nå, og da gjør det liksom ingenting. Men klokka tikker like fordømt da..

Skrevet

Hei Jajamen:)

Har tenkt på deg og lurt på hvordan du har det. Ja sommeren er greit liksom men jeg gruer meg til høsten om det ikke skjer noe. Da blir det så fort tidligere mørkt og det blir for mye tid til og tenke. For jeg føler også at tiden går litt fort her......

Men får håpe på det beste og håpe kroppen har kommet seg så den sitter etter neste EL:)

God ferie, sommer og håper vi har gode nyheter og dele med hverandre om en kort stund:)

Sommerklem

Skrevet

Hei Tirilgirl/1MA + en i hjertet:

Egentlig greit for meg også om TR kommer - er på 5 dagen med svak positiv test - så da er det nok rester fra forrige gang...

Var på etterkontroll på gyn for ca 1 uke siden og da sa han at alt så helt normalt ut - ingen rester etc, så det er tydelig at hcg sitter lenge i hos meg (selv om det ikke er noe rester i livmoren), er på 6 uken etter MA nå...

Egentlig greit å ha noen datoer og forholde seg til ja - jeg er helt enig i det, og vi kan kose oss med ett glass vin og litt god mat og nyte en ikke-gravid tilstand - selv om man egentlig gjerne heller villet ha nyte en sommer i gravid-tilstand...

Får bare prøve å gjøre det beste ut av det - tenk deg at du er en dag nærmere EL og ny pp med nye muligheter... Håper nesten at jeg skal få mensen selv, slik at jeg også kan begynne på nytt og ikke minst ha en skikkelig dato å forholde seg til!

Jeg krysser iallefall fingrene mine for deg denne pp`n!!!

Stooooor klem fra

Skrevet

Kjære ☆Meg og lille snuppis☆J06+2MA

Jeg også krysser fingren for oss neste pp. Og en trøst iallfall frem til nå er at vi begge har blitt lett gravide, det er liksom bare resten som har vært litt rufsete:))) Så da håper jeg virkelig det fortsetter slik......

Føler virkelig kroppen renser seg skikkeligdenne gangen, og kanskje derfor det er greit TR kom som den gjorde.......slik at den gjør seg klar til neste leieboer som jeg håper inngår en lang leiekontrakt på 9 mnd:)

Kjeme stor klem fra meg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...