sommerbaby! Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 men streken er innmari tynn.. men ser den er rosa, trenger heller ikke myse for å se streken.. men kontrollstreken er mye bredere enn teststreken.. hvordan skal jeg tolke det? gravid, ikke gravid?
<3 Tullemor <3 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 En strek er en strek så jeg ville tolket det som at du er gravid Ta en CB digital i morgen da vel for å være på den sikre siden! Lykke masse til
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Det e visst ikkje så nøye akkurat kor brei/smal streken e...tror eg at eg leste.. Så lenge den e rosa og kontrollstreken e sånn den ska Krysse fingrene for et resultat snart som ikkje kan feiltolkes!! (les: sterkere strek) Wheee.. ..så spennande..
Silje med marsgull i magen<3 Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Strek er strek:)) Gratulerer;)
sommerbaby! Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2009 takk jenter, men tørr ikke juble helt enda ska ta en ny i morgen tidlig, jeg er nemlig bare 8 dpo i dag streken kom opp etter 6 min, står at man ikke skal lese av den etter det har gått 10. håper på sterkere strek i morgen
❤Caitlyn❤ Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer så mye! Du er nok helt sikkert gravid
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Jeg lurer på akkurat det samme! Tok også en test i dag (ikm i dag). Ble en veldig svak strek... så klarer heller ikke å juble. Skal ta en ny i morgen. Lykke til! Satser på at vi begge er gravide:)
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Jeg lurer på akkurat det samme! Tok også en test i dag (ikm i dag). Ble en veldig svak strek... så klarer heller ikke å juble. Skal ta en ny i morgen. Lykke til! Satser på at vi begge er gravide:)
sommerbaby! Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2009 hvilken test brukte du? jeg brukte billigstrips. har en CBD liggende, men vil spare den noen dager til. testen min er forresten negativ nå, kan se streken i veldig godt lys bare.. har blitt lurt før av disse stripsene.
Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 6. juli 2009 #10 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har brukt quick respons eller hva de heter... Håper den viser bedre i morgen. Hvis ikke får jeg kjøpe en CBD jeg også... Når har/hadde du ikm?
Going strong Skrevet 6. juli 2009 #11 Skrevet 6. juli 2009 det samme var min sist jeg var gravid.Akkurat som du beskrev strekene:)Så du er nok gravid:)))
Carasnella Skrevet 6. juli 2009 #12 Skrevet 6. juli 2009 Jeg fikk også svaak positiv test i dag, 3 dager før ikm. 5 minutter senere kom mensen!! Så det endte med en fryktelig tidlig SA for min del:(
sommerbaby! Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 6. juli 2009 grublende, tror du det? men streken er så å si borte nå da... :S ble den det til deg da? er 8 dpo i dag.
Going strong Skrevet 6. juli 2009 #14 Skrevet 6. juli 2009 Ja,jeg sparte på den til samboeren min kom hjem fra jobben,og da var den svakere enn den hadde vært.Men både han og jeg kunne se den lillerosa streken men den ble svakere og svakere.Men aner ikke om den forsvant helt forid jeg kastet testen.Men det var akkurat som din test utifra hvordan du forklarer det.Og det er ikke sikkert den blir sterkere om du tester i morra(bare så du ikke blir skuffet),den ble ikke sterkere før det hadde gått noen dager på meg
sommerbaby! Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #15 Skrevet 6. juli 2009 oi så spennende! når teste du? er nesten borte streken nå, men kan se den i dagslys såvidt det er.. men er litt usikker på om det er ett hakk eller hva det er.. sukk skulle hatt el forrige søndag, testet lørdag som var negativ. gikk tom for tester... prøver igen i mogen tidlig, denne tok jeg på ettermiddagen. havnet i søpla nå,orket ikke stirre mer på den har en CBD liggende, men vil spare den litt til. de er så fryktelig dyre :S
sommerbaby! Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #16 Skrevet 7. juli 2009 testen i dag var negativ, så da er jeg vel ikke gravid.. kanskje neste pp, nå skal jeg nyte sommeren fullt ut med både vin og røyk
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 7. juli 2009 #18 Skrevet 7. juli 2009 Åh... Beklager, det var leit! Såg ikkje siste melding.. Masse lykke til med neste prøving!
sommerbaby! Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #19 Skrevet 7. juli 2009 er vel bare 9 dpo enda, så håpet e rikke heeelt ute. men er jeg ikke gravid er det ikke såå farlig, bare prøve igjen
Going strong Skrevet 7. juli 2009 #20 Skrevet 7. juli 2009 Huff,var den negativ?Unnskyld for at jeg gav det forhåpninger.Jeg trodde jeg visste,virkelig:( Men hadde kanskje vært mer/mindre sikker om jeg hadde sett den enn bare beskrivelsen.Beskrivelsen hørte virkelig ut som det min var altså.Unnskyld:( Da er vi tomme i magen begge to:( Håper at det fine været kommer så jeg kan komme meg ut å slikke sol og tenke på noe annet.
sommerbaby! Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #21 Skrevet 7. juli 2009 det går bra er som sagt bare 9 dpo enda, og håpet er ikke ute enda tar det som det kommer... kom en strek etter tidpsfristen, men tipper det bare var en skyggestrek.. ska teste i morgen for sikkerhetsskyld tenkte jeg, ettersom jeg tenkte ut på byen i morgen kveld.. når har du ikm?
Going strong Skrevet 7. juli 2009 #22 Skrevet 7. juli 2009 Kom streken etter tidsfristen?Det gjorde den ikke på meg.. Jeg har ikm i morra,nå jeg testet svaksvak sist var det på dag 32.Testet i går,negativ..(dag 28)Så har ikke noe håp lenger bare venter på mens.(er fryktelig øm på venstre side men betyr visst ingenting)blæææk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå