Nullenusken Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Jeg ønsker virkelig å bli spådd nå... Trenger virkelig litt motivasjon i prøvingen.... Mine spørsmål er egentlig: - Når blir jeg gravid? - Blir jeg gravid uten legehjelp? - Hvor mange barn får vi totalt? Dersom noen hvertfall kan hjelpe meg med det første spørsmålet, så blir jeg ufattelig glad!!!! Stjernetegnet mitt er Steinbukken, og jeg har fødselsdatoen 08.01.85, dersom noen trenger det..... Trenger desperat et eller annet som gjør at jeg ikke gir opp prøvingen nå....
*Idae123 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 jeg får opp nyåret på deg i forhold til å bli gravid, jeg tror du kommer til å ta i mot mitt råd om å prøve akupunktur eller kjøpe en slik en babycomp eller ladycomp.. hvis du ikke allerde har prøvd dette!!?? jeg får opp 3 barn på dere..
Nullenusken Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 Tusen takk har ikke prøvd dette, men har vurdert akupunktur Håper jeg blir gravid på nyåret da Jeg er på PP37 nå....
*Idae123 Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 du må bare beklage meg, men jeg er ikke noe flink til å forstå forkortelser osv, hehe jeg liker heller bedre å si det som det er... hva er PP37?? vel... på finn.no kan du finne baby og lady komp til salgs, de er veldig dyre å kjøpe nye, babycomp koster 6000kr og noe, og ladycomp 4500kr ca.. men det er jo ting du kan ha hele livet da
Nullenusken Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2009 PP 37 betyr prøveperiode nummer 37... Har prøvd å bli gravid i 37 måneder....
*Idae123 Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 riktig da lærte jeg noe nytt... men det var litt trist å høre, jeg var i prøve periode 6mnd i juni, å det var lenge nok for meg... men men.. vi får kryssefingrene å håpe at akupunktur og eller en slags comp kan hjelpe til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå