Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Vil du være så snill å ta en titt på meg? Lurer på hvor mange barn vi får og når vi blir gravide igjen? Evt kjønn på disse? Har en sønn og en datter. Lurer også på når vi forlover/gifter oss :-) Takk for svar :-)
*Idae123 Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 oj, 21 år og 2 barnsmor ,og vil bli 3 barnsmor før 25 =) tøft gjort jeg får vinter på deg, litt usikker på om det er i slutten av dette året eller begynnelsen på neste år... og få opp en gutt til på deg... forlovelse, så får jeg våren 2010
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Ja, vil ha de tette, har foreløpig en sønn på (straks) 3 og ei jente på (straks) 6 mnd. Ender vi opp med 3 eller 4 barn? Jeg ønsker 4, han ønsker 3. Lurer også på om du kan se om det siste skolehalvåret mitt kommer til å gå bra, begynner på skolen 16.08 og er ferdig ca 17.12. Takk for at du tok deg tid til å se på meg =)
*Idae123 Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 jeg er imponert 2 barnsmor og skole å greier supermamma... Jeg får bare opp 3 på dere...jeg tror du kommer til å klare det året med glans
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Ok Blir spennende å se hvor mange vi ender opp med, er jo ennå veldig unge begge to Håper virkelig du har rett i at jeg kommer til å bestå skoleåret Takk for at du tok deg tid til å se på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå