Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Er nå 36+3, 2.gangsfødende, har vært noe plaget m vann i kroppen, men BT og urinprøver har vært helt fine på ktr. Var på ktr. på fred og alt så fint ut. Nå er det sånn at i helgen har jeg fått betraktelig mye mer hevelser i anklene, eller det vil si, har nå ikke ankler i det hele tatt..ubehagelig å bevege på tærene.. bør jeg være bekymret, el ta kontakt m lege? el skal jeg bare avvente, vet ikke om jeg bare er hysterisk..kan også legge til at jeg de siste to dagene har hatt mye mer ubehagelige/vonde kynnere...hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed av jordmoren min om ta kontakt dersom jeg plutselig fikk mye mer vann i kroppen over kort tid. Det var bedre å ta kontakt enn ikke ta kontakt mente hun hvertfall. De vil nok ikke se på deg som hysterisk i det hele tatt. Ta hvertfall en telefon og hør hva de mener om saken :)

Ellers så må jeg nevne at jeg har sliti med opphovne føtter og tildels vonde føtter. Har fått samboeren min til å massere føttene mine på morgenen og på kvelden og det hjelper utrolig på. Føler meg som ett nytt menneske etter at han har massert.

Skrevet

Jeg har også slitt med hovne føtter og ankler. Hadde det også da jeg var til kontroll på torsdag. Alle prøver var fine hos meg og det var ingen grunn til bekymring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...