Plutselig blir vi visst 4!! Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Min datter på 1,5 år skal begynne i barnehagen i august, og før det må vi handle inn litt klær... men hva bør vi ha?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Vi har to skift liggende i bhg. Avhenger av årstid, hva det innebærer. Men det er greit at det er klær som tåler litt, som kan vaskes ofte, og som er behagelige. Gutten vår bruker mye joggebukse. Også har vi dress, regntøy, joggesko, støvler, lue. Men det har vi ikke dobbelt av - tar med hjem til helgen eller hvis vi vet vi skal ut på noe på ettermiddagen (har en billigdress hjemme i reserve).
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Innesko er lurt å kjøpe. Ellers så kjøper jeg etter behov, Fleece, ulldress, ull, osv trenger du jo utover høsten/vinteren. Nå i begynnelsen trenger du nok ikke så mye, Vanntett dress, regntøy,jakke, støvler, sko/joggesko, votter. Luer. Greit å ha 2 luer liggende, en litt tjukk og en tynn. Sokker, strømpebukser bukser, gensre, bodyer, Er greit å ha 1-2 sett liggende i bhg til bytting. Kulde krem/solkrem etter behov.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 med tanke på bhg-start har jeg kjøpt inn: skinntøfler noen joggedresser (mykt og deilig å bevege seg i) bodyer regntøy joggesko støvler sandaler navnelapper og tekstiltusj matboks (må kjøpe en til, greit å ha 2)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Avhengig av årstid... Parkdress Høst/vårdress uten for Regntøy, gjerne to sett i tilfelle de er ute mye. Gummistøvler Skiftetøy: To bukser To gensere To bodyer To t-skjorter To par sokker ...osv Lue til høsten/vinteren Votter til høsten/vinteren Sko Sandaler Innesko Kopp Smekke Salve Solkrem Ulltøy Fleecetøy Det jeg kom på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå