sommerbaby! Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 mener å ha lest det er et tegn? nesten sånn jernsmak er ikke i hele munnen, men tannkjøttet under fortenne, på framsiden. også litt småkvalm til tider, er 8 dpo i dag. forrige syklus var 34 dager, så jeg skulle hatt el søndag 28. testet, men bruktew siste el-testen lørdag. den var negativ, så jeg lurer på om jeg har rett og slett hoppet over en mnd. første gang jeg har lett etter el, er i vår 2pp.
sommerbaby! Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 spennende testet veldig svakt positivt i kveld, men mulig det bare er en bulk i testen.. selv om jeg mener den var svaaakt rosa håper det har klaffet denne mnd har forresten masse luft i magen, og er småkvalm til tider. mager er litt rar, og ryggen er litt støl nå. men kan også være innbilt... botsett fra lufta i magen
Gjest -lilly- Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 En strek er strek så da er du jo gravid =)))) (hvis det ikke er grå skyggestrek da...) Lykke til da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå