2prinsesserogbim Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Føder man vanligvis??? Og hvor lenge kan man gå???
♥Mammsen&3prinsesser♥ Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Det varierer veldig tror jeg, noen har fødselen satt igang ganske fort etter at slimproppen har gått, avhengig av hvor langt de er på vei, noen har venta å venta.... Å til noen har slimproppen faktisk vokst seg tilbake om den går altfor tidlig... Min kom for 1 uke siden å selv om jeg har alle tegnene klare på at noe skal sette igang snart så går jeg nå her da å venter i varmen å forbanner at det ikke skal sette igang....Hehe.......... :0P Er nå 38 uker ................. Med førstefødte så jeg ikke slimproppen engang..
cec26 Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Det har faktisk ikke så mye å si når denne slimproppen går, kroppen lager bare en ny hvis den går for tidlig.... med nummer 1 så gikk den i uke 36 og jeg fødte i uke 38, med nummer to så gikk den i uke 31 og jeg fødte i uke 41, nå så gikk den i uke 33, og jeg er i uke 36.... ingen baby enda...
littlemy74 Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Min gikk sist fredag for en uke siden og i dag er jeg 6 dager på overtid men moden flat og 3 cm åpning... har hjelpt med stripping og akkupunktur.. kan komme når som helst nå
2prinsesserogbim Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2009 Angrer litt på at eg la ut innlegget for blir vertfall ikkje klokere på dette her.. Ser heller hva de sier i morgen..
Mamma_til_isabella Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Min slimpropp gikk når jeg var 31 uker og nå er jeg 36 og ingen ting har skjedd....Men det kan dannes ny også sa de på sykehuset!
jente 2008 & gutt 2009 Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 På førstemann gikk den fredag kveld og riene begynte lørdag formiddag. Nå to dager før termin på andremann har jeg fremdeles ikke sett noe tegn til den. Tror det varierer mye ja, mange merker ikke at den går i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå