Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir dere fruktmos på beger og? :) Hvilken type liker de? Og hvor mye kan dere gi før de får vondt i magen av det? For noen uker siden ga jeg vesla fruktmos på beger. Hun fikk 1/2 av et halvt beger til et måltid og på kvelden fikk hun vondt i magen og grein lenge.. Idag har vi kjøpt fruktmos fra hipp med litt youghurt i. Falt i smak. Hun har spist et sånt beger idag. Krysser fingrene for at hun ikke får vondt av det. Umulig å vite hvor mye jeg kan gi henne før hun får vondt av det..

Hun er ikke spesielt glad i middagsmat heller, til nå har vi prøvd noen typer fra nestlé, men de falt ikke i smak. ( Prøvde mormors lapskaus her om dagen, klumpete og ekkel. Æsj) Den eneste typen hun liker er Hipp's kalkun og potet på glass. Det glir ned hvertfall. Kjøper dere middag eller lager dere selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir ofte fruktmos på beger. Snuppa mi er veldig glad i det. Hun liker spessielt godt nesle sin med banan/eple smak.

Jeg pleier å gi et helt beger og hun har aldri fått vondt i magen av det.

I begynnelsen spiste hun ca 1/2 beger. Men nå glir hele begeret lett ned.

Når det gjelder middag så er ikke jenta mi glad i det. Har prøvd noen forskjellige men hun grynter bare på nesa og brekker seg litt av de bitene som er oppi der. Synes det er litt rart at det er biter i de glassene som er beregnet for de minste jeg.

Jeg har gitt henne litt most potet når vi spiser middag og hun har spist bitte litt av det. Men ikke mer enn en kvart potet.

Kanskje jeg skulle prøve den du snakker om fra hipp. Hvor kjøper du den?? Synes alltid det er så forskjellige ting i hver eneste butikk. Man finner jo sjeldent samme tingen i flere butikker. Så man ender opp med å måtte dra rundt til 5 forskjellige butikker for å få tak i det babyen liker.

Skrevet

Nestles grønnsakspure er favoritt middagen her. Av fruktmos går det meste ned, særlig den med eple, fersken og mango tror jeg det er... nå spiser han et helt beger, men startet med et halvt. Er ikke så flink til å lage mat selv til prinsen, burde bli flinkere til det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...