Anonym bruker Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Signerer denne, har tenkt på deg trollbundet. Håper du og barna har det bra!!
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Uavhengig om utfallet av rettsaken så er du ikke tvunget til å si noe her inne, det kan sikkert være like lurt å holde resultatet for deg selv. Jeg ville bare si at vi er mange her som tenker på deg og som bare ønsker at både mor og barn skal ha det bra! For om mange roper høyt her inne om barna, så sitter du som mor midt oppi dette du også. Så fra en mamma til en mamma sender jeg gode tanker til deg og håper du har det bra. Saken din har fulgt meg og jeg har av ulike personlige grunner hatt hjertet mitt ekstra mye i din sak. Så lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2009 #5 Skrevet 12. august 2009 Håper du kommer innom å ser at vi er mange som ternker på deg. Du har fått mye ufortjent pepper her inne!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2009 #7 Skrevet 25. august 2009 Det er forskjell på å gi pepper, og å være littegranne realistisk. En skal ikke alltid bare jatte med. Det gavner alle lite, og kan gjøre fallhøyden stor. Det vi har hørt her inne, er ene siden av saken. De andre får vi ikke høre. Å gi et realistisk bilde av andre utfall enn det Trollbundet håper på, syns jeg ikke har med pepper å gjøre. At noen slenger med leppa, og ikke er annet enn frekke, ser jeg ikke at mange har vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå