Gå til innhold

Hei Trollbundet, hvordan gikk det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer denne, har tenkt på deg trollbundet. Håper du og barna har det bra!!

Skrevet

Uavhengig om utfallet av rettsaken så er du ikke tvunget til å si noe her inne, det kan sikkert være like lurt å holde resultatet for deg selv. Jeg ville bare si at vi er mange her som tenker på deg og som bare ønsker at både mor og barn skal ha det bra!

For om mange roper høyt her inne om barna, så sitter du som mor midt oppi dette du også. Så fra en mamma til en mamma sender jeg gode tanker til deg og håper du har det bra. Saken din har fulgt meg og jeg har av ulike personlige grunner hatt hjertet mitt ekstra mye i din sak. Så lykke til!

• 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Skrevet

Håper du kommer innom å ser at vi er mange som ternker på deg. Du har fått mye ufortjent pepper her inne!

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er vel å ta hardt i.

Skrevet

Det er forskjell på å gi pepper, og å være littegranne realistisk. En skal ikke alltid bare jatte med. Det gavner alle lite, og kan gjøre fallhøyden stor.

Det vi har hørt her inne, er ene siden av saken. De andre får vi ikke høre. Å gi et realistisk bilde av andre utfall enn det Trollbundet håper på, syns jeg ikke har med pepper å gjøre. At noen slenger med leppa, og ikke er annet enn frekke, ser jeg ikke at mange har vært.

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...