dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Vi har en liten jente på snart 1 år som er født med en genfeil. For snart 8 uker siden var mannen og jeg og tok prøver for å se om dette er noe hun har arvet fra en av oss. Fikk tlf nå om at prøvene viser at genfeilen hennes skyldes en ren mutasjon og at hverkan mannen eller jeg bærer dette genet. Er utrolig lettet nå!! Hadde nok sittet igjen med en god porsjon "skyldfølelse" hadde jeg fått vite at dette var noe hun hadde arvet fra meg. Og videre betyr det at om vi skulle være så heldige å få flere barn så er det 0 sjans(man skal aldri si aldri) for at h*n vil få det samme. Trodde ikke jeg skulle bli så glad for å få det bekreftet,vi var jo ganske sikre på resultetet,men. :-)
Fireblade Skrevet 10. juli 2009 #2 Skrevet 10. juli 2009 Hei, Så kjekt, føles nok litt bedre både ovenfor dette barnet, men og med tanke på eventuelt fremtidige barn. Glad på deres vegne:)
frumoen Skrevet 30. juli 2009 #3 Skrevet 30. juli 2009 vi har fått barn med kromosomfeil,,vi venter på at vi skla til ullevål og ta prøver..vie r veldig spente. var det bare en blodprøve? så flott at dere ikke bærer genet
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 30. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2009 Hos frøkna ble vel egentlig diagnosen stilt ut fra spinalprøver,men fikk det bekreftet av blodprøve analysert i nederland. Var bare vi som ble testet på Ullevål. Hva slags symptomer har deres? Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå