Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har også 2 år aldersforskjell mellom ungene. Vi kjøpte oss tvillingvogn fra Easywalker. Den er helt fantastisk god. Ville ikke byttet den ut. Har prøvd flere tvillingvogner å anbefaler deg å kjøpe denne. Den er lett 13 kg og utrolig god å trille, selv med 2 unger oppi. Det er herlig å komme seg ut i løpet av dagen:) Vi bruker vognen enda og det er god plass selv til en 3,5 og 1,5 åring.

Hos oss blir det 2 år og 3 mnd mellom, og eldsten går i barnehage. Jeg fant et tilbud på Phil & Teds sportsvogn. Der kan man ha nyfødt i bag i begynnelsen og søster sitter "over" i et ekstra søskensete. Etterhvert bytter man slik at søskensete er "under", og begge kan sitte.

Vi valgte det slik for å ha muligheten til å ta begge ut samtidig i vogn, f.eks hvis eldsten er hjemme litt halvsyk e.l., eller på lang gåtur, men egentlig satser vi på at hun helst vil gå selv..

Var veldig i tvil om vi trengte dette, men tilbudet var så godt jeg klarte ikke gå fra det!

Har "vanlig" vogn ellers til barnet, en Brio GO.

Drev og vurderte Søsken/tvilling vogn til mine og,det kommer til og være 1år og 9mnd mellom mine.Trur det er det beste,og jeg har jo trille til eldste jenta nå så da har jeg en ekstra...Jeg og har sett på den easywalker vogna,og den ser veldig fin ut altså...

Jeg har kjøpt twinner twist duo. Enda ikke fått prøvd den ut, men hørt mye positivt om den. Blir akkurat to år mellom mine. Har full barnehageplass og bil, så hadde vel strengt tatt ikke trengt det. Jeg ville ha ei vogn som var lun og varm for de begge, avhengig av å regulere håndtakene, den skulle ha plass i bilen, dessuten liker vi farte en del, og da er det greit ha ei vogn begge sover godt i. Lykke til med valget.

Annonse

http://www.abc-design.de/en/products/twins-tandems/zoom.html

Jeg har denne til baby 4uker og 2åring(om 3uker).

Kjempe vogn til mitt bruk iallefall :)

Kjøpte med vognbag og bilstol.

Både seter,vognbag og bilstol kan monteres alle veier.

Storebror elsker vogna :)

Det spørs litt på behovet, hvor ofte er du på tur alene, i så fall hvor (i by eller landeveis), og når baby blir født...

Vil ikke anbefale ABC Zoom til annet enn bykjøring, og selv til det er den tuuuuung å trille med to barn i. Barna sitter romslig og godt i den, men fytti rakkeren for et rukleverk å trille..

Teutonia har romslige seter (og bag) og du kan ha barna mot deg eller fra deg. Det er håndbrems på de siste modellene og det anbefales virkelig for vogna kan bli tung i nedoverbakker.. Men den er super i byen og på senter, selv om den er brei, så er den ikke bredere enn de fleste andre søskenvogner og du kommer inn en 80cm dør med den.

P&T vil jeg ikke anbefale hvis du skal bruke vogna som søskenvogn mye og du er avhengig av at begge skal sove. Søskensetet er ikkee godt for barnet å sove i og det er tungvindt å tre barna ut og inn av søskensetet om vinteren med poser eller dresser osv..

Dette er de tre søskenvognene jeg har hatt og testet :-) Skulle jeg fått to tette igjen nå ville jeg nok gått for en Teutonia igjen. Selv om det var den første av de vognene jeg hadde, og solgte den temmelig fort (den var uten håndbrems) så var dette vogna med best kjørekkomfort for både mor og barn, og hvor barna kan være vendt mot meg (et viktig krav for meg...)

Hva med GT Safari? Vi får også 2-åring og nyfødt, og jeg har tenkt på denne vogna. Den er ganske rimelig, ikke så tung, og mange skryter av trillekomforten. Har tenkt å bruke softbag til babyen i begynnelsen. Eneste ulempen er at du ikke kan ha barna mot deg, men jeg tenker at det går bra når de er to. Dessuten er det titteluke i kalesjen så man kan følge med...

Kjøp deg en brukt Teutonia. Det er mitt råd... Du trenger nok ikke søskenvogna så lenge og det finnes masse pent brukt å få kjøpt. Jeg vendte meg aldri til å ha barna vendt fra meg, hadde en Easywalker som var kjempefin å trille, men syntes den var trist å ikke kunne kommunisere med barna når jeg gikk tur..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...