<3 Tullemor <3 Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har de siste pp blitt gal av å lete etter symptomer. (Man blir jo helt surrete av det og klarer ikke å tenke på noe annet) Denne pp har jeg kun hatt litt ømme bryster rett etter eggløsning ellers ingen andre symptomer. Tok en CB digital i morges og en nå i ettermiddag og de lyste GRAVID!!! Så ikke gi opp jenter selv om dere ikke har noen som helst symptomer Sender dere tonnevis med babystøv ********************************************************************************************************************************************************************
♥Axinija♥ Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Tusen takk og GRATULERER så mye med spiren!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) KLEM
Carina har to små gull Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer så masse )))) Lykke til med svangerskapet.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer!! Lykke til med svangerskapet.
<3 Tullemor <3 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. juli 2009 Tusen takk alle sammen Og husk: Ikke gi opp!!!!!! Klem
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer! Synes det er litt morsomt å lese om alle symptomene alle har her inne... Jeg hadde heller ingen da jeg ble gravid. Lurer på hva alle disse symptomene betyr om man ikke er det...eller om de egentlig finnes i det hele tatt...hehe. Lykke til med svangerskapet!!
Feita Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer så masse og lykke til Jeg hadde også null symptomer da jeg var gravid sist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå