Gå til innhold

Det står mellom Easywalker og....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette har jeg testet ut. Jeg sjekket også de to vognene:

Dette fant jeg ut:

Easywalker er mindre sammenlagt. Den har større bag og tykkere madrass. Mye lettere og virker sikrere festet på understellet. Jeg synes reguleringen på Easywalkereren var bedre enn på oth. Oth har bare en stropp og det virker ikke godt for barnet å ha denne i ryggen. Easywalker har glidelås og ryggen er fastere. Oth blir veldig lang sammenlagt og ryggen får man ikke helt ned i liggestilling.

Begge vognene er gode å trille, men Easywalker virket mye mer stabil og sikrere.

Jeg var ikke i tvil:)

Lykke til!

Nå har ikke jeg erfaring med EW så den kan jeg ikke svare for, men da vi valgte vår OTH (vi stod også mellom EW og OTH) så ble det sistnevnte fordi jeg liker designet bedre på denne. Plassen den tar sammenlagt var ikke så viktig for oss da vi har relativt stor bil. Er veldig fornøyd med denne, men har bare sportsvognen da (brukte Emmaljunga Edge Duo som bagvogn). Vurder nå å kjøpe bag til OTH'en nå som vi snart får en til.

Annonse

Jeg har OTH til jenta mi, men har kun sportsdelen. Er kjempe fornøyd:) Lett å trille, lett å slå sammen. Blir nok kanskje litt større i bil, men jeg har ikke bil så det var ikke noe problem uansett. Jeg har bare tatt av det ene hjulet så får den fint plass i en mindre bil også

Jeg vurderte også begge frem og tilbake, de er nok ganske like i bruk, men jeg valgte OTH. Syns den er mye finere, man kan bytte trekk (finere farger) og den fikk veldig bra på sikkerhet i testen på tv2 hjelper deg!

Sammenslått i vår mondeo stv. får den akkurat plass på langs, så syns ikke den tar så stor plass, siden den blir flatere enn EW. Men får man ikke plass på langs tar den jo mer plass da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...