♥Axinija♥ Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 De er jo totalt ubrukelige, og gir (i beste fall?) falske forhåpninger.... Tok en billigtest for en time siden, er 4 dager til IKM...negativ test, helt til det plutselig dukket opp en rosa, svak skyggestrek!! Faen og.... Det gir jo (selvsagt) falske forhåpninger, hvertfall for min del, og betyr jo ikke at TR holder seg laangt unna på fredag....
Musemor med tre søte små Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Slike streker er pr. def. negative. Hadde noen slike forrige PP. Åååå som jeg hater dem. Ta en ny om er par dager, og se da. Lykke til
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. juli 2009 #3 Skrevet 7. juli 2009 Hvordan går det med skyggestrekene Axinija Gutt03+1MA+1SA 2.PP ?? Jeg har svak positiv test på 5 dagen på rad nå... ååååå - skikkelig frustrerende altså!!! Bare 3-4 dager igjen til IKM (sånn ca)... Hvordan går det med deg?? Her går det fint - har begynt å jobbe igjen (100%) - skikkelig tøft, ble 1 time overtid i dag også!!! Skikkelig sliten nå og har nedtelling til fredag - da skal jeg ha 3 ukers ferie... Det skal bli godt!!! Tenker at om jeg får mensen så gjør ikke det noe, da kan jeg kose meg i ferien med ett glass vin eller to til maten - litt spekemat osv, april og mai-baby kunne blitt bra!!! Hehe =) Ha en forts strålende fin dag!!! Klem fra
♥Axinija♥ Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2009 Heisann.. Joda, skyggestrekene bare fortsetter de.... Har vel tatt 4 billig tester på 2 dager, og på alle kommer det opp en rosa, svak strek lenge etter at testtiden har gått ut....? Streken er helt klar rosa og har blir gradvis (veldig gradvis) sterkere....men som sagt; det kommer ingen strek før lenge etter at testtiden har gått ut?? Godt å høre at du er i jobb igjen (selv om det er vanvittig slitsomt!)...Hva jobber du med? Vi får håpe det klaffer for oss begge, om ikke denne PP, så hvertfall en PP i nærmeste fremtid! Stor klem
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Hei igjen =) Skikkelig frustrerende når testene blir slik ja - jeg krysser virkelig fingrene mine for at vi får positiv test om ikke denne pp`n så ihvertfall i nærmeste fremtid ja =) Du vet, vi har jo nå faktisk mistet to ganger hver, og statistikken sier at det da mest sannsynlig går bra gang nr 3 - det sies jo at det er sjelden man mister 3 ganger på rad, da får en jo diagnosen habituell abort og kan få nærmere utredning. Når jeg var på gyn på etterkontroll forrige mandag - så legen at dersom jeg skulle miste en gang til var det ikke noe vits i å begynne på utredning da jeg har ett friskt barn fra før (jente født i -06) med samme mann - så han mener jo at vi kan jo få det til, bare at det har vært uflaks... Så ifølge statistikken skal det liksom gå bra med oss neste gang da - og tenk om vi hadde testet positivt samtidig - så kunne vi følge hverandre hele svangerskapet - det hadde vært veldig koselig, må ha med Tirilgirl også da, så kan vi ha vår egen trio-tråd, hehe =) Ja, det er godt å være i jobb igjen, men slitsomt ja... Tør ikke skrive hvor jeg jobber - for da skjønner de fleste hvor det er, men jeg kan si så mye som at jeg jobber i staten og jeg jobber med juss- og økonomi, men fagfeltet mitt er egentlig ett helt annet (10 års erfaring innen helse fra Rikshospitalet og Ullevål sykehus i Oslo). Er født og oppvokst i Oslo og flyttet hit til Buskerud for bare 3-4 år siden, rart å flytte fra "byen" til "landet" når man er 30 år gammel, hehe - men jeg trives kjempegodt!!! Kort vei inn til Oslo til familie og venner da, så er jo ikke såååå langt, hehe =) Hva jobber du med Axinija? Ha en riktig god natt =) Klem fra
♥Axinija♥ Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2009 *sitter med føttene i fotbad mens dette skrives* ... Får håpe statistikken slår til denne gang da..VET jo at dersom jeg får en positiv test i fremtiden, kommer jeg til å være over gjennomsnittet redd for å miste...det er ingen god følelse nei... :/ Derfor hadde det vært kjempeflott om vi kunne følge hverandre gjennom trimestrene, vi vet liksom hvordan den andre føler det og har det... Skjønner at du ikke vil spesifisere din jobb, men skjønner at det er en stressende jobb med mye å gjøre, hehe.. Jeg jobber som pleier på et sykehjem (som er under omstilling), også masse å gjøre i en slik jobb...men jeg trives vanvittig godt med kolleger og pasienter, så da går det liksom på et vis... Jeg har hatt sykt mye som har foregått i livet mitt det siste året....for å oppsummere kort; Ble saksøkt av eksen i et forsøk på å få den daglige omsorgen av vår nå 6 år gamle sønn (juli -08), tapte (helt feilaktig!!!) saken i tingretten (januar-09), anket og vant i lagmannsretten nå i juni... Håper at kroppen min nå har kommet til hektene og er klar for et svangerskap.. Stor nattaklem til deg fra
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Hallo damer:) Jeg er helt klart med i denne gruppen....hehe-håper virkelig på det beste for oss alle:) Kom akkurat hjem fra senvakt, veldig travel:/ Sprengt kapasitet på alle sykehus i nærområdet her, så vi jobbet som helter i kveld. Også jeg som blør så innmari denne TR da:/ Når jeg skulle på jobb i dag kom deten lykkelig far med flagg og bamser, blomster og alt annet stæsj man får etter en fødsel, etter kom mor bærende på en liten bylt. Dette er folk jeg har sett på kontroll på føde/barsel pol. klinikk når jeg gikk der med min første, vi skulle jo også hatt termin i disse dager. Og jeg bare begyne og styrt grine, kom på jobb med de røde øynene......det der skulle vært oss også som nå dro hjem med en liten gutt......*sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå