Gå til innhold

Modning??? noen som kan hjelpe meg litt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til jordmor i morgen er no 37+4 og i hvertfall deler av slimproppen gikk for 4 uker siden. Kan jordmor sjekke om jeg er blitt moden? Vurderer å begynne med akunpunktur men gidder liksom ikke å betale masse penger hvis jeg allerede er moden. Noen som har forslag til hvordan jeg kan få henne til å sjekke modningen? Vet de er veldig vanskelig på det som regel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forklar henne hva du har opplevd og hvordan du har det, og spør henne om hun kan sjekke modning for deg. Du får endten ja eller nei ;) Lykke til!

Skrevet

Jeg er 37+2 i morgen og skal til jordmor jeg også....lurte på det samme som deg, å spørre om hun kunne sjekke ståa! Har veldig mye mensmurringer og verk i nedre del av magen...hodet er festet og hun trykker så mye på blæren at jeg ikke kan sitte uten at det kjennes ut som jeg tisser på meg, og hvis babayen i tilleg beveger seg klarer jeg ikke knipe igjen. Hva andre ting bør jeg spørre jordmor om?? Jeg har kun gått til min fastlege i sv.skapet og kun vært til jm på ul 2 ganger. Men nå har han ferie og jm skal følge meg til målstreken...tror dere det er verdt å ta en liten UL for å estimere str på babyen osv?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...