Gå til innhold

Hvilken babyolje er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal nå begynne å kjøpe inn diverse stelleprodukter og lurer derfor på hvilke.

Jeg vet om testen på Grønnhverdag, men den sier ikke noe om lukt/ikke lukt.

Jeg syntes ofte parfymefrie oljer har en tendens til å lukte råttent fort.

Syntes det blir litt ubehaglig å smøre på babyen noe som lukter vondt.

Så hva er deres erfaring med babyoljer/oljer til vask og tørk?

Hva er bra og hva er dårlig?

Skrevet

Jeg har kjøpt babyolje fra www.trebjorner.no, fra Tomtombaby. Den lukter ingenting og er veldig bra!

Skrevet

Jeg synes babyer lukter så god i seg selv, og parfyme i babyprodukter har jeg lite til overs for.

Babyline sin synes jeg fungerer flott. Natusan sin er vel også parfymefri. Olivenolje anbefalte de på sykehuset sist. Papir og olje fungerer bra til vask, spesielt om det er litt fast og barnet er sårt. Jeg liker å slenge ungen under vasken når det er bæsj, men har selv og kjenner mange foreldre til eksembarn og de sverger til oljevask.

Skrevet

Holder med erteposen på Babyline sine produkter:)

Bruker både olje, bad og shampo til lillegutt og det har jeg gjort siden han ble født (nå snart tre:) Kommer til ¨fortsette å bruke Babyline produktene. Fåes kjøpt på helsekost

Skrevet

Det vittige var at når de kom på markedet for 5-6 år siden var det Spar Kjøp som var eneste leverandør, så helsekost og nå selger i alle fall to av de store apotekkjedene babyline produkter:) Det var så mange som las svenske og norske tester på babyprodukter at apoteket to dem inn.

Skrevet

Coop har gode økologiske luktfrie babyprodukter, men min favoritt er Weleda! Lukter ganske mye av ringblomst, men er avslappende og beroligende for de små. Når det kommer til stelle/sinksalver sverger jeg til dette merket! Hvis uhellet først er ute tar virker den umiddelbart på såre rumper:) Mange andre jeg har prøvd virker ikke før man har tatt noen runder...

Skrevet

Vi har lagt elsk på Baby Johnsen sine baby proukter.Men de selges ikke lengre her i landet:(

Så hamstrer når vi er ute og reiser...:)

Skrevet

da jeg fikk førstemann var d en jordmor som anbefalte meg SebaMed sine babyprodukter,oljen og resten av serien der bruker jeg til mine barn og den lukter godt er fantastisk! førstemann prøvde jeg forsjellige produkter for han ble fort sår og eksem,men sebamed produktene var eneste som funka:0)

Skrevet

Jeg brukte balneum hermal til min første, samme som de bruker på sykehuset i Bodø. Lukter godt og du har en flaske leeenge, (hadde den hele perioden før vi begynte med såpe og sjampo)

Skrevet

Såg nettopp reklame på tv for Dr.Greve babyolje og andre babyprodukter. Noen som har prøvd disse?

Skrevet

Godt fornøyd med babyline sine produkter, med unntak av solkremen, som er for seig å smøre ut. Har brukt babyline olje hele tida. Bruker også shampoen og badesåpa. Er ellers kjempeglad i aderma bodylotion, og aderma shampo, men aderma badeolje kjøpte jeg bare en gang. Den var svært udrøy, veldig dyr, og huden var faktisk ikke spesielt myk etterpå. Til sår stump er det bare potetmel som funker. Det er mye mer effektivt enn alle slags salver, huden gror på no time. Bruker kun vann og vaskeklut til vask av stump, evt dusjer jeg bort bæsjen. Hvis den sitter veldig fast: litt badeolje på kluten.

Skrevet

vi skal gå for coop ânlamark og neutral.. kom godt ut i test på gronnhverdag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...