gravid86 Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Fikk plutselig sterke smerter i hø. side av ryggen da jeg lå i senga. smertene går fra nederst til ca. midt opp i ryggen. Og slapp taket etter 5-10 min. De har kommet og gått men ikke vært så sterke. har kjent at d har vært noe der, men ikke så vondt. noen som vet hva d kan være?
Lurveleven Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Kan det være UVI med begynnende nyrebekkenbetennelse? Høres ut som det er nyren for meg. Ville tatt med meg en urinprøve til nærmeste legekontor/legevakt, og bett dem sjekke det jeg.
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 neida.. trenger jo ikke å være det da.. står jo mange steder at rier kan starte i ryggen også.. og det er jo mye som skjer med kroppen vår spesielt ved bekkenet,ryggen og hoftene.. så er vel ikke så unormalt å få vondt der. jeg har også vondt i ryggen i dag. men de henger sammen med riene mine..
Lurveleven Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Jeg har da aldri sagt at det MÅ være det ;-) Men i og med at jeg har 2 ganger vært innlagt for nyrebekkenbetenelse, og når jeg ser symtomer som kan minne, så opplyser jeg om hva JEG ville gjort i situasjonen. Det er jo kun en urin prøve for å sjekke det ut. Når man er gravid, kan man raskt pådra seg UVI uten og oppdage det selv, så jeg ville sjekket ;-)
Augustnurk(nurk2) i magen:-) Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Jeg hadde det slik dagen (hele dagen altså) før ul-terminen sist jeg var gravid. På termindagen hadde det roet seg. Morgenen etter terminen gikk vannet og påfølgende ettermiddag kom lille Even til verden. Kan no hende det er noe på gang..?:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå