Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesla har nå tenner både oppe og nede, og biter i puppen under amming.

Jeg fullammet henne til hun var 5 mnd og hadde håpet å amme fram til ett år. Nå vet jeg ikke om jeg orker en dag til.

Dere med litt større babyer som ikek ammer lenger, når slutta dere å amme? Var det tennene som var utfordringen? Eller annet?

Jeg gir allerede et par flasker mme pr døgn, pga denne plagsomme bitinga. Og hun spiser 3 el 4 måltider fast føde. Er ikke noe nederlag for meg å gi meg med amminga nå - bare lurer på om det er noe håp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne.. Jenta min blir 6 mnd og har fått to tenner.. Hun har med å "kosebite" på puppen og jeg gruer meg til hver amming.

Skrevet

Ja, ikke sant - det er jo ikke for å være slemme babyer at de biter, vil jeg tro;) Jenta mi ser smilende og begeistra opp på meg når jeg prøver bestemt å si "nei". For tidlig med oppdragelse - what to do?

Skrevet

Hehe ja. Jeg har med å si litt høyt "AU" Da ser hun bare rart på meg. Har lest at noen holder for nesa til babyen for å få de til å slippe taket, men det vil ikke jeg!

Skrevet

Gutten min er 9 mnd, og nå er det 5 døgn siden jeg har ammet. Han har styrt dette selv, og det var ikke stort han ville ha til slutt. Han har tenner nede + en som er på vei ut oppe, og har aldri bitt. Men jeg satt veldig på vakt, for tennene er jo syyyylskarpe. Jeg var i grunnen bestemt på at dersom han begynte å bite så ville jeg slutte å amme. Orker ikke grue meg til amming + få sår osv. Om jeg var deg så hadde jeg nok ikke orket mer, og synes definitivt ikke du skal ta det som et nederlag. Er måte på hva man skal klare!! Hvor gammel er hun nå da?

Skrevet

Hun er 7,5 mnd. Har fått så masse pupp i sitt liv, så hun bør være fornøyd, hehe;-) Fullammet som sagt i 5 mnd, og hun får fremdeles pupp i hvert fall morgen og kveld, om ikke mer

Hun er fremdeles glad i puppen, og koser seg veldig med det, tror det vil bli litt vanskelig å slutte. Men må vi, så må vi.

Takk for råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...