Carasnella Skrevet 5. august 2009 #51 Skrevet 5. august 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp *Caffe -ikke gravid:( *baby87 *prins07&prinsesse08 *lablanca Tirsdag 4. august ********************* tullemoren 2pp Hilma73 Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Vårbarnet: håper vårbarnet mitt er på vei mayturid Utålmodige MiniMo Torsdag 6. august ********************* B+las2010 (3pp) Litsjetausa-08ღprøverigjen Sib78(3pp) * Tirilgirl *håper så det spraker* ~Milly~ (1pp) Fredag 7. august ******************** lykke c 2010-håpet :-) Andrea-81 Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. lille gull<3Jesper<3 HAR BYTTA NICK TIL: L+K=Jesper&spire!?!? 2pp Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Lotta87 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi Roseby Babylove 2 pp. Kjemisk graviditet 1 pp *******GRAVID!!!!!!!****** *Silkeblomst* med spire Hurra!!!! ..........Ikke gravid......... mayturid la blanca Leelo__ Caffe
lilleღpersille Skrevet 5. august 2009 #52 Skrevet 5. august 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp *Caffe -ikke gravid:( *baby87 *prins07&prinsesse08 *lablanca Tirsdag 4. august ********************* tullemoren 2pp Hilma73 Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Vårbarnet: håper vårbarnet mitt er på vei mayturid Utålmodige MiniMo Torsdag 6. august ********************* B+las2010 (3pp) Litsjetausa-08ღprøverigjen Sib78(3pp) * Tirilgirl *håper så det spraker* ~Milly~ (1pp) Fredag 7. august ******************** lykke c 2010-håpet :-) Andrea-81 Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. lille gull<3Jesper<3 HAR BYTTA NICK TIL: L+K=Jesper&spire!?!? 2pp Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Lotta87 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi Roseby Babylove 2 pp. Kjemisk graviditet 1 pp *******GRAVID!!!!!!!****** *Silkeblomst* med spire Hurra!!!! ..........Ikke gravid......... mayturid la blanca Leelo__ Caffe Litsjetausa-08ღprøverigjen
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 5. august 2009 #53 Skrevet 5. august 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp *Caffe -ikke gravid:( *baby87 *prins07&prinsesse08 *lablanca Tirsdag 4. august ********************* tullemoren 2pp Hilma73 Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Vårbarnet: håper vårbarnet mitt er på vei mayturid Utålmodige MiniMo Torsdag 6. august ********************* B+las2010 (3pp) Litsjetausa-08ღprøverigjen Sib78(3pp) * Tirilgirl *håper så det spraker* ~Milly~ (1pp) Fredag 7. august ******************** lykke c 2010-håpet :-) Andrea-81 Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. lille gull<3Jesper<3 HAR BYTTA NICK TIL: L+K=Jesper&spire!?!? 2pp Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Lotta87 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi Roseby Babylove 2 pp. Kjemisk graviditet 1 pp *******GRAVID!!!!!!!****** *Silkeblomst* med spire Hurra!!!! ..........Ikke gravid......... mayturid la blanca Leelo__ Caffe Litsjetausa-08ღprøverigjen Tirilgirl:/
☆EkM Skrevet 6. august 2009 #54 Skrevet 6. august 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp *Caffe -ikke gravid:( *baby87 *prins07&prinsesse08 *lablanca Tirsdag 4. august ********************* tullemoren 2pp Hilma73 Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Vårbarnet: håper vårbarnet mitt er på vei mayturid Utålmodige MiniMo Torsdag 6. august ********************* B+las2010 (3pp) Litsjetausa-08ღprøverigjen Sib78(3pp) * Tirilgirl *håper så det spraker* ~Milly~ (1pp) EkM Fredag 7. august ******************** lykke c 2010-håpet :-) Andrea-81 Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. lille gull<3Jesper<3 HAR BYTTA NICK TIL: L+K=Jesper&spire!?!? 2pp Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Lotta87 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi Roseby Babylove 2 pp. Kjemisk graviditet 1 pp *******GRAVID!!!!!!!****** *Silkeblomst* med spire Hurra!!!! EkM ..........Ikke gravid......... mayturid la blanca Leelo__ Caffe Litsjetausa-08ღprøverigjen Tirilgirl:/
*nr4isommer* Skrevet 6. august 2009 #55 Skrevet 6. august 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp *Caffe -ikke gravid:( *baby87 *prins07&prinsesse08 *lablanca Tirsdag 4. august ********************* tullemoren 2pp Hilma73 Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Vårbarnet: håper vårbarnet mitt er på vei mayturid Utålmodige MiniMo Torsdag 6. august ********************* B+las2010 (3pp) Litsjetausa-08ღprøverigjen Sib78(3pp) * Tirilgirl *håper så det spraker* ~Milly~ (1pp) EkM Fredag 7. august ******************** lykke c 2010-håpet :-) Andrea-81 Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. lille gull<3Jesper<3 HAR BYTTA NICK TIL: L+K=Jesper&spire!?!? 2pp Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Lotta87 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi Roseby Babylove 2 pp. Kjemisk graviditet 1 pp *******GRAVID!!!!!!!****** *Silkeblomst* med spire Hurra!!!! EkM * prins07&prinsesse08 ..........Ikke gravid......... mayturid la blanca Leelo__ Caffe Litsjetausa-08ღprøverigjen Tirilgirl:/
klar for mammarollen Skrevet 7. august 2009 #56 Skrevet 7. august 2009 Sv: ^^(¯`°•.¸ IKM UKE 32 ¸.•°´¯)^^ NYTT 19:56 6.08.2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp *Caffe -ikke gravid:( *baby87 *prins07&prinsesse08 *lablanca Tirsdag 4. august ********************* tullemoren 2pp Hilma73 klar for mammarollen Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Vårbarnet: håper vårbarnet mitt er på vei mayturid Utålmodige MiniMo Torsdag 6. august ********************* B+las2010 (3pp) Litsjetausa-08ღprøverigjen Sib78(3pp) * Tirilgirl *håper så det spraker* ~Milly~ (1pp) EkM Fredag 7. august ******************** lykke c 2010-håpet :-) Andrea-81 Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. lille gull<3Jesper<3 HAR BYTTA NICK TIL: L+K=Jesper&spire!?!? 2pp Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Lotta87 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi Roseby Babylove 2 pp. Kjemisk graviditet 1 pp *******GRAVID!!!!!!!****** *Silkeblomst* med spire Hurra!!!! EkM * prins07&prinsesse08 klar for mammarollen ..........Ikke gravid......... mayturid la blanca Leelo__ Caffe Litsjetausa-08ღprøverigjen Tirilgirl:/
malla85 Skrevet 7. august 2009 #57 Skrevet 7. august 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp *Caffe -ikke gravid:( *baby87 *prins07&prinsesse08 *lablanca Tirsdag 4. august ********************* tullemoren 2pp Hilma73 klar for mammarollen Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Vårbarnet: håper vårbarnet mitt er på vei mayturid Utålmodige MiniMo Torsdag 6. august ********************* B+las2010 (3pp) Litsjetausa-08ღprøverigjen Sib78(3pp) * Tirilgirl *håper så det spraker* ~Milly~ (1pp) EkM Fredag 7. august ******************** lykke c 2010-håpet :-) Andrea-81 Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. lille gull<3Jesper<3 HAR BYTTA NICK TIL: L+K=Jesper&spire!?!? 2pp Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Lotta87 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi Roseby Babylove 2 pp. Kjemisk graviditet 1 pp *******GRAVID!!!!!!!****** *Silkeblomst* med spire Hurra!!!! EkM * prins07&prinsesse08 klar for mammarollen malla85 prøvd siden des 07 - endelig min tur også! ..........Ikke gravid......... mayturid la blanca Leelo__ Caffe Litsjetausa-08ღprøverigjen Tirilgirl:/
Andrea81 Skrevet 7. august 2009 #58 Skrevet 7. august 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp *Caffe -ikke gravid:( *baby87 *prins07&prinsesse08 *lablanca Tirsdag 4. august ********************* tullemoren 2pp Hilma73 klar for mammarollen Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Vårbarnet: håper vårbarnet mitt er på vei mayturid Utålmodige MiniMo Torsdag 6. august ********************* B+las2010 (3pp) Litsjetausa-08ღprøverigjen Sib78(3pp) * Tirilgirl *håper så det spraker* ~Milly~ (1pp) EkM Fredag 7. august ******************** lykke c 2010-håpet :-) Andrea-81 Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. lille gull<3Jesper<3 HAR BYTTA NICK TIL: L+K=Jesper&spire!?!? 2pp Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Lotta87 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi Roseby Babylove 2 pp. Kjemisk graviditet 1 pp *******GRAVID!!!!!!!****** *Silkeblomst* med spire Hurra!!!! EkM * prins07&prinsesse08 klar for mammarollen malla85 prøvd siden des 07 - endelig min tur også! Andrea-81 ..........Ikke gravid......... mayturid la blanca Leelo__ Caffe Litsjetausa-08ღprøverigjen Tirilgirl:/ malla85
lykke c Skrevet 7. august 2009 #59 Skrevet 7. august 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp *Caffe -ikke gravid:( *baby87 *prins07&prinsesse08 *lablanca Tirsdag 4. august ********************* tullemoren 2pp Hilma73 klar for mammarollen Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Vårbarnet: håper vårbarnet mitt er på vei mayturid Utålmodige MiniMo Torsdag 6. august ********************* B+las2010 (3pp) Litsjetausa-08ღprøverigjen Sib78(3pp) * Tirilgirl *håper så det spraker* ~Milly~ (1pp) EkM Fredag 7. august ******************** lykke c 2010-håpet :-) Andrea-81 Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. lille gull<3Jesper<3 HAR BYTTA NICK TIL: L+K=Jesper&spire!?!? 2pp Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Lotta87 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi Roseby Babylove 2 pp. Kjemisk graviditet 1 pp *******GRAVID!!!!!!!****** *Silkeblomst* med spire Hurra!!!! EkM * prins07&prinsesse08 klar for mammarollen malla85 prøvd siden des 07 - endelig min tur også! Andrea-81 ..........Ikke gravid......... mayturid la blanca Leelo__ Caffe Litsjetausa-08ღprøverigjen Tirilgirl:/ malla85 Lykke c
Sib 78_1 MA Skrevet 7. august 2009 #60 Skrevet 7. august 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp *Caffe -ikke gravid:( *baby87 *prins07&prinsesse08 *lablanca Tirsdag 4. august ********************* tullemoren 2pp Hilma73 klar for mammarollen Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Vårbarnet: håper vårbarnet mitt er på vei mayturid Utålmodige MiniMo Torsdag 6. august ********************* B+las2010 (3pp) Litsjetausa-08ღprøverigjen Sib78(3pp) * Tirilgirl *håper så det spraker* ~Milly~ (1pp) EkM Fredag 7. august ******************** lykke c 2010-håpet :-) Andrea-81 Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. lille gull<3Jesper<3 HAR BYTTA NICK TIL: L+K=Jesper&spire!?!? 2pp Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Lotta87 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi Roseby Babylove 2 pp. Kjemisk graviditet 1 pp *******GRAVID!!!!!!!****** *Silkeblomst* med spire Hurra!!!! EkM * prins07&prinsesse08 klar for mammarollen malla85 prøvd siden des 07 - endelig min tur også! Andrea-81 ..........Ikke gravid......... mayturid la blanca Leelo__ Caffe Litsjetausa-08ღprøverigjen Tirilgirl:/ malla85 Lykke c Sib_78
2010 Mammaen Skrevet 8. august 2009 #61 Skrevet 8. august 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp *Caffe -ikke gravid:( *baby87 *prins07&prinsesse08 *lablanca Tirsdag 4. august ********************* tullemoren 2pp Hilma73 klar for mammarollen Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Vårbarnet: håper vårbarnet mitt er på vei mayturid Utålmodige MiniMo Torsdag 6. august ********************* B+las2010 (3pp) Litsjetausa-08ღprøverigjen Sib78(3pp) * Tirilgirl *håper så det spraker* ~Milly~ (1pp) EkM Fredag 7. august ******************** lykke c 2010-håpet :-) Andrea-81 Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. lille gull<3Jesper<3 HAR BYTTA NICK TIL: L+K=Jesper&spire!?!? 2pp Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Lotta87 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi Roseby Babylove 2 pp. Kjemisk graviditet 1 pp *******GRAVID!!!!!!!****** *Silkeblomst* med spire Hurra!!!! EkM * prins07&prinsesse08 klar for mammarollen malla85 prøvd siden des 07 - endelig min tur også! Andrea-81 ..........Ikke gravid......... mayturid la blanca Leelo__ Caffe Litsjetausa-08ღprøverigjen Tirilgirl:/ malla85 Lykke c Sib_78 2010-håpet :-) Inn i 4 pp :-(
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 8. august 2009 #62 Skrevet 8. august 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp *Caffe -ikke gravid:( *baby87 *prins07&prinsesse08 *lablanca Tirsdag 4. august ********************* tullemoren 2pp Hilma73 klar for mammarollen Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Vårbarnet: håper vårbarnet mitt er på vei mayturid Utålmodige MiniMo Torsdag 6. august ********************* B+las2010 (3pp) Litsjetausa-08ღprøverigjen Sib78(3pp) * Tirilgirl *håper så det spraker* ~Milly~ (1pp) EkM Fredag 7. august ******************** lykke c 2010-håpet :-) Andrea-81 Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. lille gull<3Jesper<3 HAR BYTTA NICK TIL: L+K=Jesper&spire!?!? 2pp Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Lotta87 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi Roseby Babylove 2 pp. Kjemisk graviditet 1 pp *******GRAVID!!!!!!!****** *Silkeblomst* med spire Hurra!!!! EkM * prins07&prinsesse08 klar for mammarollen malla85 prøvd siden des 07 - endelig min tur også! Andrea-81 ..........Ikke gravid......... mayturid la blanca Leelo__ Caffe Litsjetausa-08ღprøverigjen Tirilgirl:/ malla85 Lykke c Sib_78 2010-håpet :-) Inn i 4 pp :-( Kolikkmamma 2 pp
Lotta2010x2012 Skrevet 9. august 2009 #63 Skrevet 9. august 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp *Caffe -ikke gravid:( *baby87 *prins07&prinsesse08 *lablanca Tirsdag 4. august ********************* tullemoren 2pp Hilma73 klar for mammarollen Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Vårbarnet: håper vårbarnet mitt er på vei mayturid Utålmodige MiniMo Torsdag 6. august ********************* B+las2010 (3pp) Litsjetausa-08ღprøverigjen Sib78(3pp) * Tirilgirl *håper så det spraker* ~Milly~ (1pp) EkM Fredag 7. august ******************** lykke c 2010-håpet :-) Andrea-81 Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. lille gull<3Jesper<3 HAR BYTTA NICK TIL: L+K=Jesper&spire!?!? 2pp Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Lotta87 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi Roseby Babylove 2 pp. Kjemisk graviditet 1 pp *******GRAVID!!!!!!!****** *Silkeblomst* med spire Hurra!!!! EkM * prins07&prinsesse08 klar for mammarollen malla85 prøvd siden des 07 - endelig min tur også! Andrea-81 ..........Ikke gravid......... mayturid la blanca Leelo__ Caffe Litsjetausa-08ღprøverigjen Tirilgirl:/ malla85 Lykke c Sib_78 2010-håpet :-) Inn i 4 pp :-( Kolikkmamma 2 pp Lotta87
*Lille Vesle 2010* Skrevet 9. august 2009 #64 Skrevet 9. august 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp *Caffe -ikke gravid:( *baby87 *prins07&prinsesse08 *lablanca Tirsdag 4. august ********************* tullemoren 2pp Hilma73 klar for mammarollen Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Vårbarnet: håper vårbarnet mitt er på vei mayturid Utålmodige MiniMo Torsdag 6. august ********************* B+las2010 (3pp) Litsjetausa-08ღprøverigjen Sib78(3pp) * Tirilgirl *håper så det spraker* ~Milly~ (1pp) EkM Fredag 7. august ******************** lykke c 2010-håpet :-) Andrea-81 Forventningsfull Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. lille gull<3Jesper<3 HAR BYTTA NICK TIL: L+K=Jesper&spire!?!? 2pp Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Lotta87 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi Roseby Babylove 2 pp. Kjemisk graviditet 1 pp *******GRAVID!!!!!!!****** *Silkeblomst* med spire Hurra!!!! EkM * prins07&prinsesse08 klar for mammarollen malla85 prøvd siden des 07 - endelig min tur også! Andrea-81 Forventningsfull Hurra!!! ..........Ikke gravid......... mayturid la blanca Leelo__ Caffe Litsjetausa-08ღprøverigjen Tirilgirl:/ malla85 Lykke c Sib_78 2010-håpet :-) Inn i 4 pp :-( Kolikkmamma 2 pp Lotta87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå