*Silkeblomst* Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp Tirsdag 4. august ********************* Onsdag 5. august ********************* Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** Lørdag 8. august ******************** Søndag 9. august ********************* *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* Tirsdag 4. august ********************* Onsdag 5. august ********************* Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** Lørdag 8. august ******************** Søndag 9. august ********************* *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
Carasnella Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe Tirsdag 4. august ********************* Onsdag 5. august ********************* Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** Lørdag 8. august ******************** Søndag 9. august ********************* *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
lille vennen og meg Skrevet 7. juli 2009 #4 Skrevet 7. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe Tirsdag 4. august ********************* Onsdag 5. august ********************* Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** Lørdag 8. august ******************** Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
Loppa- nr2 i magen Skrevet 8. juli 2009 #5 Skrevet 8. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe Tirsdag 4. august ********************* Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** Lørdag 8. august ******************** Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
Gjest Skrevet 9. juli 2009 #6 Skrevet 9. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe mayturid Tirsdag 4. august ********************* Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** Lørdag 8. august ******************** Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
lykke c Skrevet 9. juli 2009 #7 Skrevet 9. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe mayturid Tirsdag 4. august ********************* Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
jajamen Skrevet 13. juli 2009 #8 Skrevet 13. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe mayturid Tirsdag 4. august ********************* Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
Sib 78_1 MA Skrevet 13. juli 2009 #9 Skrevet 13. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe mayturid Tirsdag 4. august ********************* Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. Sib78 (3pp) Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
Arie Skrevet 13. juli 2009 #10 Skrevet 13. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe mayturid Tirsdag 4. august ********************* Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. Sib78 (3pp) Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
Prins08&Prins10&?12.1pp Skrevet 13. juli 2009 #11 Skrevet 13. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe mayturid Tirsdag 4. august ********************* Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. Sib78 (3pp) lille gull<3Jesper<3 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
malla85 Skrevet 14. juli 2009 #12 Skrevet 14. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe mayturid Tirsdag 4. august ********************* Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. Sib78 (3pp) lille gull<3Jesper<3 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
Gjest Skrevet 17. juli 2009 #13 Skrevet 17. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe Tirsdag 4. august ********************* mayturid Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. Sib78 (3pp) lille gull<3Jesper<3 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 18. juli 2009 #14 Skrevet 18. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe Tirsdag 4. august ********************* mayturid tullemoren 2pp Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. Sib78 (3pp) lille gull<3Jesper<3 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
miss Big belly Skrevet 18. juli 2009 #15 Skrevet 18. juli 2009 Skjønner ikke helt hvordan jeg skal føre meg inn på listen(er ikke så veldig data kynndig) men jeg har ikm onsdag 5 august
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 20. juli 2009 #16 Skrevet 20. juli 2009 Du bare kopierer innlegget over og limer det inn i svaret ditt.... Kan gjøre det for deg jeg......
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 20. juli 2009 #17 Skrevet 20. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe Tirsdag 4. august ********************* mayturid tullemoren 2pp Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. Sib78 (3pp) lille gull<3Jesper<3 Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
mamman til minin Skrevet 20. juli 2009 #18 Skrevet 20. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe Tirsdag 4. august ********************* mayturid tullemoren 2pp Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. Sib78 (3pp) lille gull<3Jesper<3 Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
Arashi Skrevet 21. juli 2009 #19 Skrevet 21. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe Tirsdag 4. august ********************* mayturid tullemoren 2pp Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Torsdag 6. august ********************* Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. Sib78 (3pp) lille gull<3Jesper<3 Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
lilleღpersille Skrevet 21. juli 2009 #20 Skrevet 21. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe Tirsdag 4. august ********************* mayturid tullemoren 2pp Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Torsdag 6. august ********************* Litsjetausa-08ღprøverigjen Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. Sib78 (3pp) lille gull<3Jesper<3 Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
Kramskrims Skrevet 21. juli 2009 #21 Skrevet 21. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe Tirsdag 4. august ********************* mayturid tullemoren 2pp Hilma73 Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Torsdag 6. august ********************* Litsjetausa-08ღprøverigjen Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. Sib78 (3pp) lille gull<3Jesper<3 Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
*babydrøm87* Skrevet 22. juli 2009 #22 Skrevet 22. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe *baby87 Tirsdag 4. august ********************* mayturid tullemoren 2pp Hilma73 Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Torsdag 6. august ********************* Litsjetausa-08ღprøverigjen Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. Sib78 (3pp) lille gull<3Jesper<3 Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
Frkhaugen Skrevet 22. juli 2009 #23 Skrevet 22. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe *baby87 Tirsdag 4. august ********************* mayturid tullemoren 2pp Hilma73 Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Torsdag 6. august ********************* Litsjetausa-08ღprøverigjen Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. Sib78 (3pp) lille gull<3Jesper<3 Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
*nr4isommer* Skrevet 22. juli 2009 #24 Skrevet 22. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe *baby87 *prins07&prinsesse08 Tirsdag 4. august ********************* mayturid tullemoren 2pp Hilma73 Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Torsdag 6. august ********************* Litsjetausa-08ღprøverigjen Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. Sib78 (3pp) lille gull<3Jesper<3 Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid.........
Vårbarnet med to små Skrevet 23. juli 2009 #25 Skrevet 23. juli 2009 Mandag 3. august ********************* *Silkeblomst* ønsker spire -3pp * Tirilgirl *håper så det spraker* *Caffe *baby87 *prins07&prinsesse08 Tirsdag 4. august ********************* mayturid tullemoren 2pp Hilma73 Onsdag 5. august ********************* Leelo__ 1pp ;o) Arie -8pp (denne mnd har jeg troen!) malla85 - prøvd siden des 07 miss Big belly wannabe Vårbarnet: håper vårbarnet mitt er på vei Torsdag 6. august ********************* Litsjetausa-08ღprøverigjen Fredag 7. august ******************** lykke c Lørdag 8. august ******************** jajamen 3 pp etter SA. Runde to med dobbel pergo. Sib78 (3pp) lille gull<3Jesper<3 Mamman til minin 1pp. Ingen store forhåpninger, brukte 7 pp sist... Frkhaugen håper spira sitter Søndag 9. august ********************* Lille vennen og meg Arashi *******GRAVID!!!!!!!****** ..........Ikke gravid......... prins07&prinsesse08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå