Hormoner i fri flyt :-))) Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Vi skal ha dåp og jeg har lyst til dåpskaken med bilde av vesle snuppa vår på. MEN, jeg har aldri laget marsipankake og har ikke peiling på hvordan man får det til med bilde på lokket. Har fått medmeg at man kan lage bildet spiselig, men det blir nok for komplisert, tror jeg...??? HVa med kaker der bildet er ordentlig-jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få på marsipanen uten at jeg ødelegger bildet?? Kan noen hjelpe meg??? Dåp på søndag om en uke og har tenkt å tørrtrene denne uka......
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Vi bestilte marsipankake til 20 pers. i barnedåpen til Knerten. Der bestilte vi med bilde på marsipanlokket (spiselig) Hele kaken kom på ca. 650,- Til eldstemann bestilte vi bare marsipanlokk med bilde(spiselig) husker ikke hva vi betalte, men det var ikke dramatisk dyrt.
Hikken Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Her kan du bestielle marsipoanlokk med spiselig bilde: http://www.festkaker.no/nettbutikk?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&category_id=204&product_id=686 :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå