snuppelura-jente10 Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Hei Jenter! Er nå 4+1 og bestemt meg for å slutte å røyke fra i dag. Dette er mye tøffere enn jeg kunne forestille meg. Men fast bestemt på at jeg skal være røykfri fra og med i dag og nikotin fri fra neste uke. Men det jeg lurer på er om snus og nikotin tyggis er like skadelig som røyk?? Er det best å trappe ned med røykingen eller bare slutte tvert? Ønsker ikke svar fra nedlatende mennensker. Jeg vet om skadene, men trenger støtte og råd for hvordan det er enklest å slutte. Dette skal vi klare jenter!
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 7. juli 2009 #2 Skrevet 7. juli 2009 Hei:) Trappet ned med snus jeg, syntes det funket veldig bra for meg. Kjøpte moccasnus, brukte det ca ei uke så kuttet jeg ut det. Nikotinfri siden da, uke 31 no:) Lykke til, du klarer det viss du vil=)
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2009 #3 Skrevet 8. juli 2009 Hei! Er 10u idag-klarer ikke å slutte. Det skal være bedre med både plaster,nikotintyggis og snus faktisk!Ble fortalt det av en helsesøster.. Jeg kommer ikke til å klare å slutte-vet ikke hva det er med meg og røyk.Målet er å trappe ned.. En mager trøst for meg er at datteren min(nå 6år) ble født 10 dager over termin,hun var stor ved fødselen og er praktisk talt ALDRI syk... Vet dette er en teit unnskyldning;men gjør alt annet riktig faktisk... Jeg røyker litt i smug-går ikke og strutter med magen og røyker akkurat.. Synes du er veldig flink som tenker på å slutte-men ikke vær for hard mot deg selv..ta det i ditt tempo!! Lykke til,klem
snuppelura-jente10 Skrevet 8. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. juli 2009 Ikke lett dette her, men i går bestemte jeg meg helt. Dro og kjøpte boken, endelig røykfri og en 10-pakning. Låste meg inne og leste ferdig hele boken, kastet resten av røyken, pluss snus og tyggis som lå rundt i huset. Og nå går det veldig bra. Følger alle rådene som sto i boka og det er nesten gøy. Klarer jeg det, så er det håp for de fleste.. Stå på jenter, vi skal stå sammen om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå