håpehåpe Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Gravid i april, SA 20. mai. 1PP Gravid juni, SA 6. juli. (natt til i dag) 2PP Synes denne prøvinga er skikkelig tøff jeg. Hva bør jeg gjøre framover? Noen som har råd? Tenkte å ta fri fra prøvinga en måned nå, få TR en gang får vi prøver til i gjen. Bør jeg snakke med lege? Vet det er vanlig å miste, men nå har jeg gjort det to ganger på rappen, og er redd for å miste igjen. Er ny med dette, og har lite erfaringer med prøving og graviditet, så jeg har menge dumme spørsmål. Skikkelig sytete innlegg, men men.
Anette med nr 3 i magen Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 synes så absolutt at du skal gå til legen jeg å forklare hva du sliter med , jeg har mistet noen ganger å ble så absolutt tatt på alvor og i dag sitter jeg med 2 velskapte gutter be om å bli henvist til en bra gynekolog da får du masse hjelp vettu , håper det beste får deg og husk at ingen spørsmål er får dumme og ingen kan klage å syte får mye man trenger slikt av og til klem
Dotten Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Hei! Tror absolutt du bør ta kontakt med legen din/ev. en som er spesielt på kvinnesykdommer/svangerskap/osv. fordi de kan helt sikkert få undersøkt deg skikkelig og ev. finne ut hvorfor du mister. Du skal ikke være redd for ikke å bli tatt på alvor, og skulle du møte en idiot av en lege, så ikke gi opp, men finn en ny Bor du i Oslo anbefaler jeg Balderklinkikken. Ei super dame som er gynokolog m.m. Superhyggelig og flink, og ikke minst hjelpsom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå