Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gravid i april, SA 20. mai. 1PP

Gravid juni, SA 6. juli. (natt til i dag) 2PP

Synes denne prøvinga er skikkelig tøff jeg. Hva bør jeg gjøre framover? Noen som har råd? Tenkte å ta fri fra prøvinga en måned nå, få TR en gang får vi prøver til i gjen. Bør jeg snakke med lege? Vet det er vanlig å miste, men nå har jeg gjort det to ganger på rappen, og er redd for å miste igjen. Er ny med dette, og har lite erfaringer med prøving og graviditet, så jeg har menge dumme spørsmål. Skikkelig sytete innlegg, men men.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes så absolutt at du skal gå til legen jeg å forklare hva du sliter med , jeg har mistet noen ganger å ble så absolutt tatt på alvor og i dag sitter jeg med 2 velskapte gutter :) be om å bli henvist til en bra gynekolog da får du masse hjelp vettu :) , håper det beste får deg :) og husk at ingen spørsmål er får dumme og ingen kan klage å syte får mye man trenger slikt av og til

klem

Skrevet

Hei!

Tror absolutt du bør ta kontakt med legen din/ev. en som er spesielt på kvinnesykdommer/svangerskap/osv. fordi de kan helt sikkert få undersøkt deg skikkelig og ev. finne ut hvorfor du mister. Du skal ikke være redd for ikke å bli tatt på alvor, og skulle du møte en idiot av en lege, så ikke gi opp, men finn en ny :)

Bor du i Oslo anbefaler jeg Balderklinkikken. Ei super dame som er gynokolog m.m. :) Superhyggelig og flink, og ikke minst hjelpsom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...