Beppa Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Blødde litt i går og litt menssmerter... Skal til legen snart og er såå spent på om det fortsatt er liv. Krysser ALT for at det er det!!!!!!!!!!!
Marius og Jonas! Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 Oi! Hold oss informert! Krysser fingrene for at alt går bra!!
Beppa Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. juli 2009 Ble sendt rett på sykehuset til ul. Lille hjertet slo heldigvis så fint Men termin ble satt tilbake tre uker. Så nå må jeg bare ta det med ro fremover.. Men så lenge alt er bra så er det ikke nøye hva jeg må gjøre;)
smilet72 Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Nå ble jeg glad. Godt å høre at alt gikk bra Man blir jo nervøs når man blir sendt rett til sykehuset, men for en lettelse det er når man ser at alt er fint Nå får du ta det helt med ro og bare tenke på dere to Når er din termin nå?
Beppa Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2009 Ja ble kjemperedd når jeg ble sendt rett dit. Men alt var heldigvis bare bra. Mye stress i det siste,så var vel derfor det skjedde. Termin 31 januar nå. Legen mente det var 11 januar. Men greit at det ikke er så nært desember;)
Marius og Jonas! Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Det er iallefall godt at ting ser ut til å gå bra!! Du får ta det helt med ro, og passe på at partneren din tar godt vare på deg (les fotmassasje, god mat, fritt valg av tv-kanaler.....Hihi!) Sender deg iallefall masse positiv energi, og ser frem til å høre hvordan det går videre!!
Beppa Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2009 Hahaha,ja det var et godt tips Er sååå Glad for at alt går bra. Så nå skal jeg huske å ta det mer med ro å ikke stresse
smilet72 Skrevet 7. juli 2009 #10 Skrevet 7. juli 2009 Vet jeg er litt ute på kanten nå, men måtte le når jeg så det med tv-kanalene. Her er det jeg som er sjefen over fjernkontrollen )
Beppa Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 7. juli 2009 Haha,heldig er du;) Ikke sånn det er her.. Men vi liker samme program,så da er det helt greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå