Gå til innhold

Tar det aldri slutt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjempet i 4 år med det offentlige om at noe har vært galt. Var på tur å gi opp da jeg tilfeldigvis byttet bhg det siste halve året før han begynte på skolen. Han gikk i bhg i tre uker før jeg ble innkalt, de spurte meg om jeg hadde lagt merke til hvor aktiv+++ han var, og at han ville få problemer på skolen. De hjalp meg å komme i kontakt med de riktige instansene. Nå er det like før han får diagnose asberger/adhd og ting ser ut til å ordne seg for han:o)

Men så har nå den biologiske faren gått til adokat å forlanger delt foreldrerett, som han fraskrev seg for 4 mnd siden. Aldri hatt det, og aldri brydd seg om å stille opp. Har samær, men på farens premisser noe som aldri er helt bestemt sl om det er satt opp avtale på avtale. Faren bryter alt han lover. Grunnen til at han vil ha delt foreldreansvar er fordi da må jeg spørre han om alle ting før det kan bli en avgjørelse. Han har nektet for at barnet har en diagnose. Han har laget så mye helvete at ingen aner... Gruer meg veldig til rettsaken.

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg.

Har vært oppi samme situasjon som deg, det gikk noen år og far forstod alvoret- får hjelp nå.

Håper det ordner seg for deg, kjenner meg slik igjen i det du skriver.

Og jo, det tar slutt- ting blir bedre etterhvert. Du er ikke alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...