2prinsesserogbim Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Den siste uka har eg vert veldig kvalm, og hatt løs mage med litt diare.. I tillegg så har eg hatt endel kynnere og litt rier innimellom... Natt me søndag og søndagsmorgen tror eg slimproppen gikk... Betyr dette at det nermer seg fødsel? Har også masse murringer... Føler meg annerledes og det føles rart i underlivet..
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 ja,det kan bety at det nærmer seg men så nettopp på presentasjonen at du ikke har termin før 4.sept så du må nok belage deg på noen uker til med knøttet i magen Jeg har også disse murringene til stadighet,hatt de over ei uke nå.har også mye stikkinger og kynnere så vet hvordan du har det.Er ikke særlig behagelig:(
2prinsesserogbim Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2009 Ja håper jo på at den ligger noen uker til å modner seg.. At den kommer litt før gjør ingenting for eg får STORE barn... Men siden slimproppen er godt og vondtene i magen og ryggen er verre så føler eg kanskje at det ikke er så lenge igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå