Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tørr nesten ikke skrive dette. Men nå har jeg fått ett lite håp om at jeg kan være gravid. Jeg er bare i min 1pp. Hadde mens 24 juni. Den var slutt søndag 28 juni. Tirs 30 juni så begynte jeg å få smerter, mens murringer igjen. Og har hatt det siden. Blitt mer og mer de siste dagene. Og nå kjennes det ikke ut som mensmurring, men mer som om livmoren er "sår" på en måte. Har også hatt halsbrann i 5 dager.(noe jeg aldri pleier og ha) I natt våknet jeg og måtte på do, kom masse utflod og en bitte liten strek med blod! Det har ikke kommet mer, bare endel utflod. Kanskje det kan være festeblødning?? Men jeg er litt i tvil, siden jeg bare er i 12 dag i prøve perioden. Kan jeg virkelig ha hatt EL rett etter forrige mens. Det er jo ikke normalt! Jeg har gått på p-piller i mange mange år, og vet ikke syklusen min. Dette er første mnd uten p piller. Jeg tok en g-test i morges men negativ. Hvor lenge etter en evnt festeblødning må man vente før man evnt får positv test? Blir veldig glad hvis noen kan svare meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hcg dobles hvert andre døgn. Så e det bare å regne..hehe. (sjøl om akkurat dét variere veldig fra person til person)

Du kan ha hatt el rett etter mens. Når en har gått på pilla så kan det bli litt surr i "rutinene" etterpå.

Men det kan jo ha vært el du har nå? Den eine gangen eg vett eg hadde el kom der bittelitt blod og i utfloden. Og va som du, veldig øm og sår i området der i flere dager.

Hvis det var en festeblødning så vil kroppen trenge ei ukes tid på å få nok hcg i kroppen. Sånn ca. så må nok bare vente å se...

(pokker liksom?! :P )

Lykke til ihvertfall!!! :D

Skrevet

Ja det kan være "bare " EL. He he. Hvor utalmodig går det ann å bli da!;) Bra vi hadde sex i går hvertfall. Og jeg lå med bena høyt oppover veggen etter på;) Mannen min tror jeg er gal! He he. Det er utrolig hvor seint dagene går...

Skrevet

Med tankt på at du hadde mens 24-30 juni, vil jeg nok tro at dette kan ha vært EL smerter.. Ikke noe graviditet, det rekker desverre ikke kroppen.. Er jo bare 1 uke siden du var ferdig med mensen..

Skrevet

Hehe..kjenne igjen den! Men godt dåkker hadde dåkker då :D Og dessuten...hvis det komme litt blod ved el så betyr det visstnok at en e ekstra fruktbar!!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...