bee* Skrevet 6. juli 2009 #1 Skrevet 6. juli 2009 Er i uke 31 og for i gårs klarte jeg ikke lege meg for å sove, tross gjentatte forsøk, før kl tre. I natt la jeg meg i tolv tida men våkna nå i fem tida lys våken... Hva er det med det da?? dette er tredje man og husker at dette var noe jeg slet med mye senere enn i uke 31.. Er bare lys våken.. er ikke varmt i natt heller..
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 6. juli 2009 #2 Skrevet 6. juli 2009 hær er de litt varmt og jeg har litt vondt.. 7 dager over ul og 13 dager over mens termin i dag.... sååååå lei nå trenger sikkert litt søvn snart men men....
Anita*født* Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Sliter masse med søvn er heldig om jeg får 3-4 timer...
juli-prins:-) Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Sliter med søvnen jeg også ja! Kvalm og kynnere og masse halsbrann gjør nettene laaaange... Også er jeg skikkelig sulten om nettene, men vet at hvis jeg spiser får jeg bare enda mere halsbrann, så det er litt håpløst!
2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Sove??? Hva er det for noe??? Orker ikke ramse opp lista over ting som gjør nettene til rene marerittet en gang. (altså gravidplager) Problemet er bare at jeg vet at det ikke blir noe mere søvn når prinsessa kommer ut. Men jeg slipper i alle fall å slite med å finne noen stilling å sove i som ikke gjør vondt eller plager meg da... så et lite lyspunkt finnes der jo....
meg & to små vampyrer Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Jeg sover dårlig. Våkner ofte for å gå på do, men er så vondt og tungt at jeg nesten ikke kommer meg ut av senga... Føler meg helt slakta hele dagen...
JenteOgGutterMamma! Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Huff, ja har ikke sovet mer enn max 3 - 4 timer hver natt dei siste 2 ukene! :-( Først er det veldig varmt, så er det halsbrann, vondt å finne liggestilling, opp på do, tørst, sulten, ja så på do igjen 3 - 4 ganger pr. natt..... Ikke lett å være høygravid nei......;-) Men så vet vi at dette snrt går over og vi får noe stort tilbake! :-)
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Samme her nr 3 som kommer og alle ting som kom helt på slutten sist, er kommet nå. Vipper over i uke 35 i morgen Sliter med soving, er løs i maven, halsbrannen holder på å kverke meg, vondt å ligge/snu seg/stå opp.... Ryggvondter og skikkelig harde kynnere.
frk P Skrevet 6. juli 2009 #9 Skrevet 6. juli 2009 jepp, tre timer klarte jeg å sove inatt... Sitter på jobb nå og klipper med øynene, og sovnet nesten i kø på butikken isted. Er i uke 33, så verre blir det nok. Husker jeg hadde sånn med førstemann og.
Johan Skrevet 6. juli 2009 #10 Skrevet 6. juli 2009 Ja, sliter veldig med søvn. Er sykmeldt på grunn av det faktisk. SOver så lite og så dårlig at jeg ikke funker på dagtid. Sliter med å sove på dagen og, så jeg går i min egen lille døs for tiden. Stakkar mann og guttunge her i huset....
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 6. juli 2009 #11 Skrevet 6. juli 2009 Hos meg er det litt enten eller. Enten så sover jeg masse, eller så får jeg ikke sove i det hele tatt. Det går mye bedre med søvnen nå etter at det ble litt kjøligere i været
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå