*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Hei, tror ikke det er så mange av dere som kjenner meg igjen, men jeg er en x-tilhenger av dette forumet. i 5 år slet vi med å få vårt lille under.Og takket være Riksen Icsi og god oppfølging fikk vi vår lille jente i mai 2007. Vi ønsket oss 2 tette, og var igang med et nytt forsøk allerede julen 2007, men endte i neg test. Fikk 6 egg på frys. Tok et fryseforsøk i februar 2008. og vi fikk vår lille gutt nov. 2008. Giftet oss i år 20. juni og har nå rukket å bli fru med to herlige barn. Skulle en liten tur på torsdagen til gyn for å sjekke cyster (har pcos) og jammen er jeg ikke 7 uker på vei med nr3 Vi har fått det til selv. At det går an???????????????? Her blir det livat gitt;-) er såååååååå lykkelig
MK73 Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Joda, jeg husker deg:-) Godt å høre at det går så utrolig bra med dere! Nyt sommeren, spiren og familien.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. juli 2009 #3 Skrevet 6. juli 2009 Gratulerer! Det er godt å lese slike historier. Nyt svangerskapet !
Ann-ch. Skrevet 6. juli 2009 #4 Skrevet 6. juli 2009 Hei eifos:-) Har lurt på hvordan det har gått med deg. Så flott at dere skal ha nr 3 da, og på egenhånd også:-) Gratulerer som nygift og lykke til med graviditeten.Moro å få noen solskinnshistorier. Klem fra meg.
Gjest lille fiol Skrevet 6. juli 2009 #5 Skrevet 6. juli 2009 Fantastiskt, gratulerer så utrolig mye! Jeg husker deg godt fra "gamle dager" og nå har også vi endelig fått + test og er super gravid og lykkelig! Lykke til med barneflokken, så heldig dere er!
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 du er nok ikke glemt. vi er fler so stikker innom her i hytt og pine. vi fikk jenter samtidig, min også født mai 2007 :-) så herlig at livet er sånn. GRATULERER. å ja det blir liv men så gøy!! vi prøvde igjen å få søsken av alle de vi fikk i fryseren sist. og det slo til dobbelt opp på siste forsøk .-) er nå ni uker på vei :-) så det blir liv her også men det er bare herlig!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. juli 2009 #8 Skrevet 6. juli 2009 Hei eifos... er det mulig hehe. så fantastisk!!!!!!!!!!!!!!! ja da ble det 3 tette da hehe... nyt det og gleder meg til å høre hvordan du har det etterhvert. klem klem og god sommer ))
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. juli 2009 Takk alle sammen. Så vidt jeg husker, klarte ikke du det selv også Tullemor, etter en haug med forsøk? Rare greier det her:-)
b77h Skrevet 6. juli 2009 #10 Skrevet 6. juli 2009 så kjekt å høre sånne historier! det gir håp til oss andre også om å kunne få en ordentlig familie :-)
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. juli 2009 #11 Skrevet 7. juli 2009 Jeg husker deg! Gratulerer så mye, tenkt at du nå skal bli 3-barnsmor! Masse lykke til :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. juli 2009 #12 Skrevet 7. juli 2009 Jo da du husker riktig hehe etter 11 år og 4 ivf forsøk .o)) skulle i gang med 5 men var visst gravid hehe.. herlig!!!!
Endeligmamma<3 Skrevet 8. juli 2009 #13 Skrevet 8. juli 2009 Jeg husker også nicket ditt:) Så heldig du er altså! GRATULERER!! Vi håper også, etter 3 år med prøving, å være i gang med icsi på riksen til høsten......venter bare på grønt lys.....som forhåpentligvis kommer..
Snooopi Skrevet 11. juli 2009 #14 Skrevet 11. juli 2009 Fantastisk!!! Gratulerer kjempemasse! HIlsen ei som husker deg godt:-)
mamman til gogutten Skrevet 28. juli 2009 #15 Skrevet 28. juli 2009 Jeg husker deg!! Og Bjørnen collargol også:-) Gratulere så masse med en til på vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå