Gå til innhold

Blir det litt for kjedelig, eller ?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

august johan det klinger IKKE...

Hvorfor ikke Johan August hvis du abs skal bruke de...?

Jeg har sikkert 10 stk i slekta/familie som har Marie som mellom navn på ungen... det er jo såååå mange andre fine navn!!!

Syns forøvirg Synne var den fineste komb:)

Annonse

Jeg synes Synne er så nydelig og Synne Marie er kjempe fint. Sunniva synes jeg ikke er like pent. August Johan så ut som noen hadde snudd på navnet som en liten gagg. Johan August synes jeg går men ikke August Johan. Synes ingen av de fire navnene er kjedelig. Synes alt for mange skal være for orginale nå til dags.

Takk for konstruktive tilbakemeldinger.August liker jeg kjempegodt og det er lenge siden vi bestemte oss for å bruke det hvis vi får en gutt. (ikke så stor sjanse siden vi venter adoptivbarn fra kina :) ) Ser at August Johan ikke ble en heldig kombinasjon og at vi må bestemme oss for enten det ene eller det andre. Vanskelig valg, da Johan er oppkalling etter et nært og kjært fam. medl. som har gått bort. Hadde vært fint å bruke det.

Synne har vært mitt favorittjentenavn i mange år. Det er nydelig. Er selv ikke så altfor glad i dobbeltnavn og synes Synne står flott alene, men Synne Marie klinger bra det og.

Sunniva er også flott.

August er et staselig guttenavn. Liker det kjempegodt. Hvis Johan bare skal brukes på papiret fungerer det med August Johan, men ikke til daglig bruk.

Lykke til med adopsjon.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...