AE❤️ Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Driver med ferie planlegging, skal ta 3 netter i Horten omårdet før vi fortsetter videre mot Telemak.
AE❤️ Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. juli 2009 Ok, er det fin sandstrand, hytter osv der eller? Kiosk/gatekjøkken? Noe for barna?
Gjest Skrevet 5. juli 2009 #6 Skrevet 5. juli 2009 Synes det er fint både på borre camping og rørestrand. Har vært mest på Borre (på stranden som ligger ved siden av) Der er det bra strand, langgrunt med sandbånn. Det er kiosk/gatekjøkken der. Litt usikker på kiosk på Rørestrand, men det er jo nærmere Horten sentrum.
Gjest Skrevet 6. juli 2009 #7 Skrevet 6. juli 2009 Hei Borre: Veldig fint og stort område. Hytter man kan leie+kiosk,dusj,do osv. Kiwi og Esso i nærheten. Ca 10 min å gå. Stranda er deilig. Sandstrand og langgrunt. Også stor gressplen man kan ligge på hvis man ikke orker all sanda:) Rørestrand: Hytter å leie der også, og rimelig sikker på at det er kiosk. Rørestrand har stor gressplen og mener det er en sandflekk man kan ligge på også, men det er mye bedre på Borre. Nærmere Horten sentrum fra Rørestrand da, hvis man vil utforske den byen. Fint å gå langs kyststien inn til sentrum. Jeg er fra område, så har aldri bodd på noen av campingene selv, men jeg ville valgt Borre av de to, med tanke på område og mitt første inntrykk av camping plassen:) Har du sjekka Løvøya? Der er det veldig trivelig!!
AE❤️ Skrevet 6. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2009 Løvøya er desverre fullt, hvis ikke hadde det blitt der uten tvil! men har sjekket ut både Borre og Rørestrand på nett, og er Borre som ligger øverst for og si det sånn! Men kjekt og høre hva andre synes også! Flere som har vært på disse to?
Tia med 2 ♀ Skrevet 7. juli 2009 #11 Skrevet 7. juli 2009 Rørestrand har kiosk/liten butikk, de har en bra lekeplass der til unga. Hytter i forkjellige størrelser, gåavstand til sentrum. Og det var grei badeomeråde der sist jeg var der ihvertfall. selv om det ikke er strand men gressomerådet. Et bittelite omeråde med sand. Ikke manko på folk der på fine dager ihvertfall. http://www.rorestrandcamping.no/norsk/index.htm Borre har jeg ikke vært på, så den kan jeg ikke si noe om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå