M ♥ ♂-2010 Skrevet 5. juli 2009 #1 Skrevet 5. juli 2009 Jeg har hatt ulik syklus siden februar...! Umulig å finne EL Jan-feb 29 dager - Feb-mars 33 dager - Mars-april 28 dager - April-mai 35 dager - Mai-juni 34 dager .... Noen flere som sliter med samme problemet? Har noen tips til hvordan man kan finne EL-løsningen uten EL-test? Jeg har ikke brukt EL-tester til nå, fordi vi vil bare prøve å ta det som det kommer. Men er dette eneste mulighet, utenom å kjøre på hver bidige dag? hehe :-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. juli 2009 #2 Skrevet 5. juli 2009 Des-januar 32 dager- feb. 26 dager- mars 36 dager- april 37 dager-mai 38 dager- juni....vente fremdeles...43 dagen nå... Prøvd meg på el tester, men dei funke ikkje så godt på meg. Fått mensen ei uke etter positiv el test og tre uker etter pos. el test så.. Men ska prøve på nytt nå..bare eg får mensen igjen! Arrgh! Sko begynne å tempe, men har ikkje nubbesjangs å våkne te samme tid om morgenene nå, så... Men! Hver tredje dag ska vær godt nok det altså. Evt. annenhver. Det sies litt forskjellig om akkurat det da, men.. Sædceller e ekstremt levedyktige dei!
Lille diamant Skrevet 5. juli 2009 #3 Skrevet 5. juli 2009 Hei M! Lenge siden jeg har sett deg her inne. Vi har brukt EL-tester for å finne EL, fordi jeg har hatt samme problem som deg med uregelmessige sykluser. Men så gikk jeg til akupunktur og ble gravid med en gang ;o) så mitt tips er å prøve det. Det jeg også gjorde var å følge med på utfloden gjennom syklusen..så når det kom EL-slim så hadde vi sex hver dag frem til jeg fikk negativ EL-test. Vi var litt slitne etter EL da, men det var verdt det! Lykke til videre i prøvingen, og jeg håper jeg får se både deg og Drømme på 1.tri snart!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. juli 2009 Hei frøken!! Det var jammen lenge siden ja, jeg har "vært flink" å holdt meg unna her for ikke å stresse sånn. Det har tydeligvis ikke hjulpet, så;-) Gratulerer så mye med spire, Lille diamant, det var kjempekooos å høre!! Når har du termin?? Jeg kommer plutselig.. Det lover jeg ;-) Tror forøvrig jeg skal gå til bestilling av noen EL-tester jeg!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. juli 2009 #5 Skrevet 7. juli 2009 Foruten EL-test (som absolutt kan anbefales, har prøvd selv), så anbefales det å ha sex annenhver dag fra mensen er slutt og helt til neste gang du får mensen - da kan man ikke unngå å treffe EL (hvis man har EL da), men om det blir full klaff - det kommer jo an på... =) Har truffet flere ganger på EL selv (i fjor høst, men ingen "full klaff" fordet) - er jo ingen garantier for å bli gravid selv om man treffer på EL... Lykke til da =) De EL-testene jeg har erfaring med er Clearblue sine digitale - de er litt dyre, men absolutt verdt det - man slipper å tolke disse strekene... Lykke, lykke til da =)
M ♥ ♂-2010 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har en periode hver måned hvor jeg rett og slett er muggen, oppgitt og irritabel hele tiden ;-) Lurer på om kanskje jeg har EL da, at kroppen reagerer på forandringer som den gjør før mensen. Og jeg har jo virkelig ikke lyst på sex når jeg er sur ;-) Hehe. Men hvis spiren ikke sitter nå (tester om en uke), så skal jeg bestille noen tester!
Lille diamant Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Tusen takk M Ja du må du gjøre er nok ikke dumt å bestille noen EL-tester altså, da har du liksom mer kontroll. Men for min del var det like viktig å ikke stresse for mye med det, da blir både humøret og sexlysten dårligere merket jeg ;o) men det er meg da. Mens-terminen min er 4.mars, så da er jeg 6+1 idag og kvalmen og trettheten har slått til for fullt denne uken..så har sovet mange timer ekstra idag! Og kan love deg at jeg aldri visste at man kunne få så ømme pupper! Godt samboeren ikke er hjemme..hehe for de gjør vondt selv om de bare er der! Ønsker dere masse lykke til denne pp'en, og god sommer! skal se du er på 1.tri om ikke så lenge du og!
Lillevenn33 Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Jeg er helt avhengig av EL-tester, siden jeg har uregelmessige syklus. Har blitt gravid 2 ganger med hjelp av EL-tester og elsker mine EL-tester! Tror kanskje du gjør deg selv en bjørnetjeneste ved å "ta det som det kommer", du blir jo stresset av å ikke vite når du har EL også. Billigetester.no er tingen spør du meg
M ♥ ♂-2010 Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. juli 2009 Hehe, det er veldig sant. Er nesten mer stress å ikke vite ;-) Blir nok EL-tester etter TR denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå